Nie mogę utworzyć widoku niestandardowego w żadnym module?
Aby utworzyć widok niestandardowy, wymagane jest uprawnienie Zarządzaj widokami niestandardowymi.
Aby włączyć to uprawnienie:
Przejdź do sekcji Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola zabezpieczeń > Profile.
Wybierz określony profil.
Kliknij Inne w sekcji Uprawnienia modułów po lewej stronie.
Włącz opcję Manage Custom View.
Related Articles
Dlaczego nie mogę wyświetlić zamkniętych zgłoszeń w widoku "Wszystkie zgłoszenia"?
Jeśli nie możesz wyświetlić zamkniętych biletów w widoku "Wszystkie bilety", prawdopodobnie przeglądasz bilety w jednym z trybów pracy. Tryby pracy, takie jak tryb odliczania, tryb uścisku dłoni, tryb statusu i tryb LIFO, są zaprojektowane tak, aby ...
Czy mogę automatycznie utworzyć zadanie w Zoho CRM, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza
Nie, nie można automatycznie utworzyć zadania, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza. Możesz jednak automatycznie utworzyć spotkanie lub połączenie w Zoho CRM, gdy spotkanie zostanie zarezerwowane.
Dlaczego nie mogę zlokalizować zgłoszenia w Zoho Desk?
Może być wiele różnych powodów, dla których nie można zlokalizować zgłoszenia na koncie Zoho Desk. Najczęstsze przyczyny są następujące: Oznaczone jako spam: Zoho Desk automatycznie pomaga zidentyfikować spam i podejrzane wiadomości e-mail, aby ...
Dlaczego nie mogę znaleźć opcji importu i eksportu w zoho desk ?
Funkcje importu i eksportu w Zoho Desk są zależne od działu. Jeśli wykonałeś prawidłowe kroki, ale nie możesz znaleźć opcji Import/Eksport w menu Ustawienia, możliwe, że znajdujesz się obecnie w widoku Wszystkie działy. Jeśli nie możesz znaleźć opcji ...
W jakiej wersji i czy jest możliwość utworzenia widoku 30 ostatnich zmodyfikowanych kontaktów wraz z ostatnimi notatkami
Dzień dobry W jakiej wersji systemu CRM Zoho, mogę uzyskać taką funkcjonalność, że: - w jednym widoku widzę np. 30 ostatnich zmodyfikowanych kontaktów wraz z ostatnimi notatkami (i te notatki są dla nas najważniejsze). W Zoho CRM Standard, ...