Czym są niestandardowe godziny pracy i jak je ustawić w Zoho CRM ?
Zoho CRM udostępnia listę domyślnych godzin pracy, które można ustawić dla swojej organizacji, na przykład 24 godziny x 7 dni i 24 godziny x 5 dni.
Jeśli jednak godziny pracy Twojej organizacji różnią się od domyślnych godzin pracy, możesz ustawić niestandardowe godziny pracy i zdefiniować, kiedy zaczyna się tydzień, godziny pracy dla każdego dnia oraz które dni są dniami roboczymi.
Aby ustawić niestandardowe godziny pracy dla swojej organizacji:
Przejdź do opcji Setup > General > Company Details > Business hours.
Edytuj godziny pracy.
Kliknij opcję Godziny niestandardowe.
Wybierz dzień rozpoczęcia tygodnia.
Wybierz jedną z następujących opcji dla opcji Business Timing:
Te same godziny każdego dnia: Wybierz tę opcję, jeśli godziny pracy są takie same każdego dnia i wybierz godziny z listy rozwijanej.
Różne godziny każdego dnia: Wybierz tę opcję, jeśli godziny pracy są różne każdego dnia i wybierz godziny z listy rozwijanej.
Related Articles
Konfigurowanie reguł przepływu pracy
Reguły przepływu pracy w Zoho CRM to zestaw akcji (powiadomienia e-mail, zadania i aktualizacje pól), które są wykonywane po spełnieniu określonych warunków. Reguły te automatyzują proces wysyłania powiadomień e-mail, przydzielania zadań i ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Otwarcie pracy
Wstęp Znalezienie idealnych ofert pracy dla kandydatów jest teraz prostsze niż kiedykolwiek dzięki funkcji Dopasowywanie stanowisk firmy Zia. Zia rozumie kandydatów jako ludzi z profilami kariery, a nie ciągiem słów kluczowych. Dzięki temu może ...
Motywator dla Zoho CRM - Przegląd
Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...
Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida
Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...