Czym są niestandardowe godziny pracy i jak je ustawić w Zoho CRM ?

Czym są niestandardowe godziny pracy i jak je ustawić w Zoho CRM ?


Zoho CRM udostępnia listę domyślnych godzin pracy, które można ustawić dla swojej organizacji, na przykład 24 godziny x 7 dni i 24 godziny x 5 dni.
Jeśli jednak godziny pracy Twojej organizacji różnią się od domyślnych godzin pracy, możesz ustawić niestandardowe godziny pracy i zdefiniować, kiedy zaczyna się tydzień, godziny pracy dla każdego dnia oraz które dni są dniami roboczymi.

Aby ustawić niestandardowe godziny pracy dla swojej organizacji:
Przejdź do opcji Setup > General > Company Details > Business hours.
Edytuj godziny pracy.
Kliknij opcję Godziny niestandardowe.
Wybierz dzień rozpoczęcia tygodnia.
Wybierz jedną z następujących opcji dla opcji Business Timing:
Te same godziny każdego dnia: Wybierz tę opcję, jeśli godziny pracy są takie same każdego dnia i wybierz godziny z listy rozwijanej.
Różne godziny każdego dnia: Wybierz tę opcję, jeśli godziny pracy są różne każdego dnia i wybierz godziny z listy rozwijanej.
    • Related Articles

    • Konfigurowanie reguł przepływu pracy

      Reguły przepływu pracy w Zoho CRM to zestaw akcji (powiadomienia e-mail, zadania i aktualizacje pól), które są wykonywane po spełnieniu określonych warunków. Reguły te automatyzują proces wysyłania powiadomień e-mail, przydzielania zadań i ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Otwarcie pracy

      Wstęp Znalezienie idealnych ofert pracy dla kandydatów jest teraz prostsze niż kiedykolwiek dzięki funkcji Dopasowywanie stanowisk firmy Zia. Zia rozumie kandydatów jako ludzi z profilami kariery, a nie ciągiem słów kluczowych. Dzięki temu może ...
    • Motywator dla Zoho CRM - Przegląd

      Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...