Jak trwale zamknąć zgłoszenie?

Jak trwale zamknąć zgłoszenie?


W tym momencie Zoho Desk nie pozwala na trwałe zamykanie zgłoszeń bez umożliwienia klientom ich ponownego otwarcia.

Aktywnie pracujemy jednak nad funkcją umożliwiającą zablokowanie statusu zamkniętego zgłoszenia. Chociaż nie mamy jasnego harmonogramu, kiedy ta funkcja może pojawić się w produkcji, zalecamy obserwowanie naszych forów i ogłoszeń, kiedy będzie dostępna.
  
    • Related Articles

    • Jak samodzielnie utworzyć zgłoszenie testowe?

      Jeśli zarejestrowałeś się w bezpłatnej wersji próbnej Zoho Desk, jesteś gotowy do utworzenia pierwszego zgłoszenia testowego. Czy wcześniej zauważyłeś, że wysłaliśmy Ci powitalną wiadomość e-mail, która została dodana jako zgłoszenie? Oto jego ...
    • Co to jest zgłoszenie i skąd się bierze?

      Zgłoszenia to żądania pomocy technicznej przesyłane przez klientów. Zawierają one konwersacje wsparcia, a także inne właściwości, takie jak priorytet, kategoria i status. Zgłoszenia mogą być problemami, prośbami o funkcje, pytaniami, a nawet ...
    • Jak mogę ukryć zgłoszenia przed użytkownikami centrum pomocy?

      Centrum pomocy w Zoho Desk składa się z bazy wiedzy, społeczności i zgłoszeń. Moduły te mają na celu pomóc klientom w nauce, znajdowaniu rozwiązań i zgłaszaniu zgłoszeń do pomocy technicznej, gdy zajdzie taka potrzeba. Zapewnia im platformę ...
    • Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?

      Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
    • Zapytanie o licencje i jak sobie poradzić z duplikatami

      1. Czy mogę wykupić dostęp do 10 kont w wersji Professional jedynie na miesiąc i po jednym miesiącu zrezygnować z subskrypcji i przejść na wersję Free bez negatywnych konsekwencji?  2. Mam też pytanie odnośnie niektórych funkcjonalności. Testuję ...