Jak trwale zamknąć zgłoszenie?
W tym momencie Zoho Desk nie pozwala na trwałe zamykanie zgłoszeń bez umożliwienia klientom ich ponownego otwarcia.
Aktywnie pracujemy jednak nad funkcją umożliwiającą zablokowanie statusu zamkniętego zgłoszenia. Chociaż nie mamy jasnego harmonogramu, kiedy ta funkcja może pojawić się w produkcji, zalecamy obserwowanie naszych forów i ogłoszeń, kiedy będzie dostępna.
Related Articles
Jak samodzielnie utworzyć zgłoszenie testowe?
Jeśli zarejestrowałeś się w bezpłatnej wersji próbnej Zoho Desk, jesteś gotowy do utworzenia pierwszego zgłoszenia testowego. Czy wcześniej zauważyłeś, że wysłaliśmy Ci powitalną wiadomość e-mail, która została dodana jako zgłoszenie? Oto jego ...
Jak ręcznie zarejestrować zgłoszenie w Zoho Desk?
Większość firm obsługuje dziś swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien ostatecznie zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs dodawania ...
Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
Co to jest zgłoszenie i skąd się bierze?
Zgłoszenia to żądania pomocy technicznej przesyłane przez klientów. Zawierają one konwersacje wsparcia, a także inne właściwości, takie jak priorytet, kategoria i status. Zgłoszenia mogą być problemami, prośbami o funkcje, pytaniami, a nawet ...
Jak automatycznie zamykać bilety?
Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...