Tworzenie zadań w Zoho CRM
Zadanie to praca, która zazwyczaj jest ograniczona czasowo. W Zoho CRM zadania są wyświetlane na stronie głównej rekordu i w innych powiązanych rekordach. Podczas tworzenia zadania w CRM należy wprowadzić szczegóły zadania, takie jak Temat, Właściciel zadania, Termin wykonania oraz kontakt lub konto, z którym zadanie jest powiązane. Do modułu Tasks można również dodawać pola niestandardowe.
Aby utworzyć zadania
W module Zadania kliknij przycisk Utwórz zadanie.
Na stronie Utwórz zadanie określ szczegóły zadania.
Zapisz
Related Articles
Tworzenie harmonogramów w automatyzacji
Harmonogramy to zautomatyzowane działania zdefiniowane przez użytkownika, które można wykonywać za pomocą funkcji w określonym czasie lub cyklicznie. Akcje zdefiniowane przez użytkownika umożliwiają tworzenie unikalnych sytuacji harmonogramowania, ...
Zrozum swoje konto CRM
Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
Używanie i tworzenie makr
Makra to zestaw akcji, które można wykonać dla grupy rekordów w module. Te zestawy działań obejmują wysyłanie wiadomości e-mail, tworzenie zadań i aktualizowanie pola w rekordach o określonej wartości. Możesz mieć zestaw czynności, które wykonujesz ...
Najnowsze aktualizacje w planach
Ulepszenia schematu — przegląd Plan w Zoho CRM został zaprojektowany, aby pomóc Ci wykonać proces biznesowy w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób. Dzięki planowi możesz: Zdefiniuj każdy etap procesu i powiąż z każdym etapem odpowiednich ludzi ...
Tworzenie podformularza
Mówiąc prościej, podformularz to formularz pomocniczy lub tabela, które umożliwiają dodanie wielu pozycji do formularza podstawowego. Twoje dane CRM są często współzależne. Może zaistnieć konieczność powiązania wielu pozycji z jednym rekordem. Z ...