Tworzenie zadań w Zoho CRM
Zadanie to praca, która zazwyczaj jest ograniczona czasowo. W Zoho CRM zadania są wyświetlane na stronie głównej rekordu i w innych powiązanych rekordach. Podczas tworzenia zadania w CRM należy wprowadzić szczegóły zadania, takie jak Temat, Właściciel zadania, Termin wykonania oraz kontakt lub konto, z którym zadanie jest powiązane. Do modułu Tasks można również dodawać pola niestandardowe.
Aby utworzyć zadania
W module Zadania kliknij przycisk Utwórz zadanie.
Na stronie Utwórz zadanie określ szczegóły zadania.
Zapisz
Related Articles
Tworzenie harmonogramów w automatyzacji
Harmonogramy to zautomatyzowane działania zdefiniowane przez użytkownika, które można wykonywać za pomocą funkcji w określonym czasie lub cyklicznie. Akcje zdefiniowane przez użytkownika umożliwiają tworzenie unikalnych sytuacji harmonogramowania, ...
Tworzenie zadań zbiorczo w Zoho
Tworzenie zadań zbiorczo Jeśli określone zadanie ma zostać wykonane dla wielu rekordów, zamiast tworzyć zadania dla poszczególnych rekordów, można utworzyć je zbiorczo. Aby utworzyć zadania cykliczne zbiorczo Kliknij zakładkę [Moduł]. W widoku listy ...
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM
Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...