Czym jest funkcja rezerwacji kalendarza w Zoho CRM?

Czym jest funkcja rezerwacji kalendarza w Zoho CRM?


Interakcja z potencjalnymi klientami jest wymogiem biznesowym, który wymaga dedykowanego narzędzia. Wiele rodzajów firm, takich jak wycieczki i podróże, usługi hotelarskie, usługi ubezpieczeniowe, usługi rozrywkowe, zdrowie i dobre samopoczucie itp. wymagają dwukierunkowych interakcji. Preferują one interakcje jeden na jeden, aby zrozumieć wymagania i zainteresowania swoich klientów.
 
Rezerwacja kalendarza to funkcja w Zoho CRM, która umożliwia zaplanowanie spotkania lub rozmowy zgodnie z preferencjami klienta, niezależnie od tego, czy chodzi o prezentację produktu lub zapytanie, negocjację ceny, aktualizację projektu, żądanie usługi, rozwiązywanie problemów i wsparcie, zapytanie ofertowe, dostępność itp.
 
Funkcja ta umożliwia potencjalnym klientom sprawdzenie dostępności agentów wsparcia i odpowiednie zaplanowanie spotkań, a także anulowanie lub zmianę terminu spotkania w razie potrzeby.
Zarówno użytkownicy wewnętrzni, jak i klienci mogą rezerwować spotkania zgodnie ze swoją dostępnością. Zoho Calendar można łatwo osadzić w witrynach internetowych, wiadomościach e-mail, kampaniach i reklamach, co umożliwia klientom planowanie spotkań.
 
Załóżmy, że studentka chce pojechać na wycieczkę edukacyjną w ramach trwającego projektu. Aby zapytać o wycieczkę, wchodzi na stronę internetową firmy turystycznej i hotelarskiej znanej jako Go India Travel, która korzysta z Zoho CRM i osadziła tę funkcję rezerwacji kalendarza na swojej stronie internetowej. Korzystając z wbudowanego przycisku, studentka może po prostu zaplanować spotkanie w preferowanym przez siebie czasie.

    • Related Articles

    • Czy mogę automatycznie utworzyć zadanie w Zoho CRM, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza

      Nie, nie można automatycznie utworzyć zadania, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza. Możesz jednak automatycznie utworzyć spotkanie lub połączenie w Zoho CRM, gdy spotkanie zostanie zarezerwowane.
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Rezerwacja kalendarza

      Rezerwacja kalendarza przydaje się klientowi, aby zarezerwować spotkanie niemal natychmiast. Pozwala klientom zobaczyć, kiedy agenci wsparcia są dostępni i umożliwia im samodzielne zaplanowanie spotkania lub rozmowy telefonicznej. Na przykład Travis ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...