Jakie są domyślne role w Zoho CRM?

Jakie są domyślne role w Zoho CRM?


Domyślnie Zoho CRM udostępnia role CEO i Managera.
Możesz dodać więcej ról w oparciu o strukturę organizacji, takich jak kierownik sprzedaży, przedstawiciel handlowy itp.

Aby utworzyć nowe role
Przejdź do sekcji Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa > Role.
W sekcji Role kliknij +Nowa rola.
Na stronie Nowa rola wykonaj następujące czynności:
Wprowadź nazwę roli. Nie dodawaj roli o tej samej nazwie.
Wybierz rolę bezpośredniego przełożonego z listy Raporty do.
Jeśli nie wybierzesz roli przełożonego, nowa rola zostanie utworzona w ramach roli CEO.
Zaznacz pole wyboru Share Data with Peers, jeśli chcesz włączyć prawa dostępu dla współpracowników.
Określ opis roli.
Kliknij przycisk Zapisz.
    • Related Articles

    • Domyślne role i profile

      W Zoho Recruit role i profile mają na celu zachowanie bezpieczeństwa danych. Role określają, jakie informacje użytkownicy mogą przeglądać, a profile określają, jakie działania mogą wykonywać na tych danych. Poniżej wymieniono domyślne role i profile ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM

      Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...