Jakie są domyślne role w Zoho CRM?
Domyślnie Zoho CRM udostępnia role CEO i Managera.
Możesz dodać więcej ról w oparciu o strukturę organizacji, takich jak kierownik sprzedaży, przedstawiciel handlowy itp.
Aby utworzyć nowe role
Przejdź do sekcji Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa > Role.
W sekcji Role kliknij +Nowa rola.
Na stronie Nowa rola wykonaj następujące czynności:
Wprowadź nazwę roli. Nie dodawaj roli o tej samej nazwie.
Wybierz rolę bezpośredniego przełożonego z listy Raporty do.
Jeśli nie wybierzesz roli przełożonego, nowa rola zostanie utworzona w ramach roli CEO.
Zaznacz pole wyboru Share Data with Peers, jeśli chcesz włączyć prawa dostępu dla współpracowników.
Określ opis roli.
Kliknij przycisk Zapisz.
Related Articles
Domyślne role i profile
W Zoho Recruit role i profile mają na celu zachowanie bezpieczeństwa danych. Role określają, jakie informacje użytkownicy mogą przeglądać, a profile określają, jakie działania mogą wykonywać na tych danych. Poniżej wymieniono domyślne role i profile ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
Współpraca przy użyciu kanałów Zoho CRM
Współpraca to ważny aspekt w biznesie. Kiedy musisz sfinalizować transakcję, negocjować zniżkę lub zorganizować wydarzenie, współpracujesz ze swoim zespołem, aby osiągnąć cel. W tym celu narzędzia, które pomagają jasno komunikować się z zespołem, ...
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...