Jak sklonować istniejący profil?
Aby sklonować istniejący profil, wykonaj poniższe kroki:
Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Profiles.
Najedź kursorem na określony profil i kliknij jego ikonę.
Kliknij Klonuj.
W wyskakującym okienku Create New Profile dodaj nazwę i opis profilu.
Kliknij przycisk Utwórz.
Podczas klonowania profilu skopiowane zostaną również jego ustawienia uprawnień. Uprawnienia te można dalej dostosowywać.
Related Articles
Czy mogę sklonować szablon wiadomości e-mail?
Tak, można sklonować szablon wiadomości e-mail. Szablon można sklonować dla tego samego modułu lub dla innych różnych modułów. Na przykład, jeśli sklonujesz szablon wiadomości e-mail dla Kontaktów, możesz wybrać sklonowany szablon do modułu Kontakty ...
Jak utworzyć widok zgłoszenia tylko do odczytu?
Widoki zgłoszeń to predefiniowane kategorie, które pomagają agentom w szybkim lokalizowaniu określonych typów zgłoszeń. Agenci mogą również tworzyć niestandardowe widoki dostosowane do ich konkretnych potrzeb, takie jak znajdowanie zgłoszeń ...
Zaktualizuj istniejący rekord za pomocą formularzy bezstanowych
Wymóg Użyj szczegółów określonych w formularzu bezstanowym, aby zmodyfikować rekordy w formularzu głównym. Przypadek użycia W systemie zarządzania zamówieniami klient złożył zamówienie i chce je anulować. Administratorzy dopuszczają anulowanie ...
Jak zmienić adres e-mail agenta?
Agenci mogą samodzielnie zmienić adres e-mail swojego konta w Zoho Desk. Wszystko, co muszą zrobić, to zastąpić istniejący adres e-mail nowym na stronie Konta Zoho. Aby zmienić adres e-mail, wykonaj poniższe czynności: Zaloguj się do konta Zoho Desk ...
Czy mogę usunąć profil? Co stanie się z użytkownikami tego profilu?
Tak, można usunąć profil, jeśli nie jest on już potrzebny. Należy jednak najpierw przenieść użytkowników do innego profilu. Aby przenieść użytkowników i usunąć profil: Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Profiles. Wybierz ...