Czy mogę tworzyć zadania i spotkania w Zoho CRM?
W Zoho CRM można tworzyć i kojarzyć zadania biznesowe, spotkania i rejestrować połączenia w odpowiednim module Zadania, Spotkania i Połączenia. Każde działanie zawiera kluczowe informacje, takie jak data, godzina, poziom priorytetu i parametry powiadomień, do których można uzyskać dostęp z poziomu powiązanego rekordu. Ta funkcja jest dostępna w wersji bezpłatnej i płatnej.
Aby utworzyć zadania
W module Zadania kliknij przycisk Utwórz zadanie .
Na stronie Utwórz zadanie określ szczegóły zadania.
Kliknij zapisz
Related Articles
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Czy mogę automatycznie utworzyć zadanie w Zoho CRM, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza
Nie, nie można automatycznie utworzyć zadania, gdy klient zarezerwuje spotkanie za pomocą rezerwacji kalendarza. Możesz jednak automatycznie utworzyć spotkanie lub połączenie w Zoho CRM, gdy spotkanie zostanie zarezerwowane.
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Czy mogę usuwać aktywności, takie jak zadania, połączenia i spotkania w Zoho CRM ?
Tak, możesz usuwać działania sprzedażowe, takie jak zadania, połączenia i spotkania, jeśli masz odpowiednie uprawnienia w profilu.
Czy mogę powiązać Zadania/Notatki z konkretnym kontaktem CRM z poziomu Zoho Mail?
Aby dodać zadanie/notatkę ze szczegółami kontaktu CRM, kliknij adres e-mail kontaktu w okienku podglądu wiadomości e-mail i wybierz Wyświetl informacje CRM. W sekcji czynności możesz powiązać zadanie/notatkę/zdarzenie z kontaktem CRM. Dodane encje ...