Ile warunków można dodać w regule przepływu pracy w Zoho CRM ?
Wiele warunków w regule przepływu pracy pomaga rozwiązać przypadki, w których masz jasno zdefiniowane elementy akcji dla rekordów, które spełniają określone kryteria i te, które ich nie spełniają.
Dla każdej reguły można dodać maksymalnie 10 warunków w wersji Enterprise Ultimate i po 5 warunków w wersjach Standard i Professional.
Related Articles
Konfigurowanie reguł przepływu pracy
Reguły przepływu pracy w Zoho CRM to zestaw akcji (powiadomienia e-mail, zadania i aktualizacje pól), które są wykonywane po spełnieniu określonych warunków. Reguły te automatyzują proces wysyłania powiadomień e-mail, przydzielania zadań i ...
Zadania przepływu pracy
Alerty przepływu pracy to jedna z akcji, które można powiązać z regułą przepływu pracy. Zadanie to czynność przypisana użytkownikowi. Jeśli skojarzysz zadanie przepływu pracy z regułą przepływu pracy, zostanie ono automatycznie przypisane do ...
Automatyzacja przepływów pracy
Zarządzanie przepływem pracy pomaga zautomatyzować procesy rekrutacyjne. Możesz automatycznie przydzielać zadania użytkownikom na podstawie kryteriów zdefiniowanych w regułach i automatycznie aktualizować niektóre pola. Automatyzacja przepływu pracy ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM
Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...