Czy mogę przenieść użytkowników z jednej roli do innej?
Tak, można usunąć rolę po przeniesieniu użytkowników do innej roli.
Aby usunąć i przenieść użytkowników:
Przejdź do Setup > Users and Control > Security Control > Roles.
Otwórz rolę i kliknij Usuń.
Wybierz nową rolę, do której chcesz przenieść użytkowników.
Jeśli chcesz przenieść wszystkich użytkowników zbiorczo, możesz usunąć rolę, aby przenieść użytkowników do innej.
Related Articles
Gdzie mogę wyświetlić listę wszystkich użytkowników w danej roli?
W CRM lista użytkowników z danej roli znajduje się pod odpowiednią rolą. Aby wyświetlić wszystkich użytkowników z określoną rolą: Przejdź do Konfiguracja > Użytkownicy i kontrola > Kontrola bezpieczeństwa > Role. Kliknij określoną rolę. Zobaczysz ...
Aktywacja i dezaktywacja użytkowników
Aktywuj/dezaktywuj użytkowników Czasami w Twojej organizacji status hierarchiczny użytkowników może się zmienić lub mogą oni przenieść się do różnych jednostek biznesowych. W takich przypadkach może być konieczne dezaktywowanie tych użytkowników po ...
Czy mogę przenieść niektóre konta mojej organizacji do Zoho Mail, aby je przetestować przed migracją wszystkich moich kont?
Tak, aby przenieść część swoich kont do Zoho Mail, możesz skorzystać z opcji Podział dostawy. Jeśli masz niektóre konta w Zoho Mail i inne konta na innym serwerze, możesz skonfigurować opcję Podział dostarczania. Po skonfigurowaniu tej opcji ...
Dodaj dane do innej aplikacji
Wymóg Automatycznie dodawaj rekord do formularza jednej aplikacji, gdy rekord jest dodawany w innej aplikacji. Przypadek użycia Konto twórcy Zoho ma dwie aplikacje: Zarządzanie kontaktami i Zarządzanie zamówieniami. Wszystkie dane klienta utrzymywane ...
Rozwiązywanie problemów z dostosowywaniem modułu
Rozwiązywanie problemów z modułami i polami 1. Dlaczego edytor przesuwa się od góry do dołu zamiast od lewej do prawej, gdy klikam klawisz Tab podczas tworzenia lub edytowania rekordu? Kolejność zależy od preferencji kolejności kart ustawionych przez ...