Administracja danymi
Czy mogę zsynchronizować wydarzenia Zoho CRM z kalendarzem Zoho?
Aby zsynchronizować zdarzenia Zoho CRM z kalendarzem Zoho, zaloguj się do calendar.zoho.com, przejdź do Ustawień i wybierz Zoho Apps z listy. Kliknij Zoho CRM i kliknij Synchronizuj. Dowiedz się więcej o synchronizowaniu Kalendarza Zoho tutaj.
Co to jest udostępnianie poczty e-mail?
Udostępnianie poczty e-mail umożliwia lepszą współpracę z kolegami za pomocą komentarzy zamiast długich wątków poczty e-mail. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Co to są wiadomości phishingowe i jak ich uniknąć?
Korzystając z phishingu, spamerzy zamierzają wydobyć wrażliwe dane osobowe i finansowe odbiorcy, podszywając się pod legalną organizację lub osobę. Na przykład spamer szukający Twoich danych finansowych wyśle Ci wiadomość e-mail, która wygląda jak ...
Twilio
Uwaga: Twilio to platforma programistyczna, a ustawienie centrali PBX za pomocą Twilio i połączenie z Zoho CRM to żmudny proces. Aby ograniczyć rondo, opracowaliśmy naszą wbudowaną telefonię przez Twilio. W tej notatce oddzieliliśmy Twilio od rynku ...
RingCentral
Skonfiguruj integrację RingCentral RingCentral to system komunikacji oparty na chmurze, który jest stworzony dla biznesu. Jest prosty w konfiguracji i obsłudze. Dzwoń, smsuj, faksuj, wykonuj połączenia konferencyjne, organizuj spotkania online itp. w ...
MailChimp
Dzięki rozszerzeniu MailChimp dla Zoho CRM możesz teraz synchronizować swoje kampanie i subskrybentów w MailChimp z Zoho CRM. Rozszerzenie obsługuje synchronizację dwukierunkową, więc możesz wybrać, czy chcesz przenieść dane tylko z MailChimp do Zoho ...
Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida
Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...
Praca z rozwiązaniam
Przez pewien czas bezpośrednia obsługa klienta pomaga Twojej organizacji zbudować bogatą bazę wiedzy do wykorzystania w przyszłości. Baza wiedzy w formie rozwiązań (nazywana również artykułami lub często zadawanymi pytaniami), która umożliwia Twojej ...
Tworzenie qoutes
W Zoho CRM możesz przechowywać szczegóły oferty, ręcznie wprowadzając dane w formularzu szczegółów oferty. Notatka Niektóre standardowe pola mogą nie być widoczne lub edytowalne w zależności od procesu biznesowego Twojej organizacji. Jeśli chcesz ...
Motywator dla Zoho CRM - Przegląd
Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...
Tworzenie potencjalnych klientów
W Zoho CRM możesz tworzyć leady poprzez: Wprowadzanie danych w formularzu szczegółów leada: Możesz ręcznie wypełnić dane leada zebrane z różnych zewnętrznych źródeł, np. targi, wystawy, koledzy, wizytówki itp. Importowanie leadów z zewnętrznych ...
Rejestrowanie połączeń
Moduł Aktywności podzielony jest na moduły Zadania, Połączenia i Spotkania. Ta zmiana będzie dotyczyć użytkowników, którzy zarejestrowali się po 6 września 2021 r. Obecni użytkownicy będą mieli zarówno moduł Aktywności, jak i poszczególne moduły ...
Najnowsze aktualizacje w planach
Ulepszenia schematu — przegląd Plan w Zoho CRM został zaprojektowany, aby pomóc Ci wykonać proces biznesowy w dobrze zdefiniowany, systematyczny sposób. Dzięki planowi możesz: Zdefiniuj każdy etap procesu i powiąż z każdym etapem odpowiednich ludzi ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
Eksportowanie danych CRM
Zoho CRM udostępnia dwie opcje eksportu danych CRM: Eksportuj dane (moduły i raporty) Poproś o kopię zapasową danych CRM Eksportuj dane modułu Funkcja Eksportuj dane pozwala na eksport danych (w formacie CSV) z poszczególnych modułów CRM. Po ...
Migracja z Salesforce do Zoho CRM
Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
Migracja danych: wprowadzenie
Kreator migracji danych w Zoho CRM zapewnia dokładną migrację danych i pomaga ograniczyć znaczną część ręcznej pracy. Automatycznie mapuje importowane pliki do modułów CRM i importuje kolumny plików do pól Zoho CRM. W przypadku modułów, które nie są ...
Przeglądanie historii importu
Prowadzenie dziennika działań wykonywanych na Twoim koncie Zoho CRM jest zawsze przydatne. Wiesz, kiedy rekord był edytowany lub kto dodał rekord. Podobnie dziennik czynności importu jest również przydatny do sprawdzania, kto zaimportował rekordy, ...