Co to są wiadomości phishingowe i jak ich uniknąć?

Co to są wiadomości phishingowe i jak ich uniknąć?

Korzystając z phishingu, spamerzy zamierzają wydobyć wrażliwe dane osobowe i finansowe odbiorcy, podszywając się pod legalną organizację lub osobę. Na przykład spamer szukający Twoich danych finansowych wyśle Ci wiadomość e-mail, która wygląda jak wiadomość transakcyjna od zaufanego dostawcy usług, prosząc o informacje, takie jak hasła, identyfikatory użytkowników, numery kont bankowych, numery PIN, aby wymienić tylko kilka. ​Pamiętaj, że Zoho Mail nigdy nie poprosi Cię o takie informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  1. Zoho Mail wyświetli ostrzeżenie, gdy wiadomość e-mail wygląda podejrzanie. Zachowaj ostrożność podczas interakcji z takimi e-mailami.
  2. Skonfiguruj SPF i DKIM dla swojej domeny lub poproś administratora.
  3. Skonfiguruj DMARC dla swojej domeny lub poproś administratora.
  4. Użyj funkcji Zgłoś wyłudzanie informacji, aby uniknąć takich wiadomości e-mail w przyszłości.
  5. Aby uzyskać dalszą pomoc, skontaktuj się z naszym działem wsparcia za pomocą nagłówka.
    • Related Articles

    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Do mojej skrzynki odbiorczej przychodzą spamowe wiadomości e-mail. Jak mogę ich powstrzymać?

      Wszystkie przychodzące wiadomości e-mail są przetwarzane pod kątem spamu na podstawie adresu IP, domeny oraz osobistych czarnych i białych list. Jeśli nadal widzisz wiadomości e-mail ze spamem w swojej skrzynce odbiorczej, użyj ikony spamu, aby ...
    • Konfiguracja kanału e-mail

      E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
    • Zarządzanie pocztą e-mail

      Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
    • Jak wyświetlić wiadomości e-mail w folderze Wysłane jako rozmowy?

      Aby wyświetlić wiadomości e-mail w folderze Wysłane jako rozmowy, kliknij ikonę Podgląd całej rozmowy po lewej stronie podsumowania wiadomości e-mail w okienku listy. Cała rozmowa połączona z tą wiadomością e-mail zostanie otwarta w okienku podglądu ...