Co to jest udostępnianie poczty e-mail?
Udostępnianie poczty e-mail umożliwia lepszą współpracę z kolegami za pomocą komentarzy zamiast długich wątków poczty e-mail. Więcej informacji znajdziesz
tutaj.
Related Articles
Czy w przypadku udostępniania poczty e-mail cała rozmowa jest udostępniana użytkownikowi?
Gdy udostępniasz wiadomość e-mail, cała rozmowa jest udostępniana odpowiedniemu użytkownikowi. Rozmowa jest udostępniana niezależnie od tego, czy widok rozmowy jest włączony na Twoim koncie. Dowiedz się więcej o udostępnianiu poczty e-mail tutaj. ...
Konfiguracja kanału e-mail
E-maile są najczęściej używanym i niezbędnym sposobem komunikacji dla Twoich klientów, aby przesyłać bilety do Twojego Zoho Desk. Wiadomości e-mail otrzymywane od klientów są konwertowane na bilety i przypisywane są im unikalny identyfikator biletu. ...
Zarządzanie pocztą e-mail
Jako rekruter e-maile są niezbędne do nawiązania kontaktu z kandydatami i kontaktami. Zoho Recruit pomaga pisać bardziej zaawansowane i spersonalizowane wiadomości e-mail oraz automatyzować je zgodnie z Twoimi wymaganiami. Wysyłaj i zarządzaj ...
Co to jest przekierowanie poczty e-mail?
Przekazywanie wiadomości e-mail to proces, w którym wiadomości e-mail wysyłane na określone konto są automatycznie przekazywane na adresy e-mail określone w panelu sterowania. Odbywa się to głównie do celów współpracy lub delegowania. Ucz się więcej.
Co to jest udostępnianie folderów?
Możesz udostępnić cały folder wiadomości e-mail innemu współpracownikowi, aby mogli przeglądać i komentować wiadomości e-mail w folderze. Uprawnienia mogą być ustawione jako „Odczyt”, „Zapis” lub „Przekazanie".