Praca z rozwiązaniam

Praca z rozwiązaniam

Przez pewien czas bezpośrednia obsługa klienta pomaga Twojej organizacji zbudować bogatą bazę wiedzy do wykorzystania w przyszłości. Baza wiedzy w formie rozwiązań (nazywana również artykułami lub często zadawanymi pytaniami), która umożliwia Twojej organizacji rozwiązywanie powtarzających się problemów napotykanych przez klientów przy użyciu ograniczonych zasobów. Moduł Solutions we współpracy z Cases jest bardzo przydatny dla organizacji, które skupiają się głównie na wsparciu posprzedażowym, szczególnie w branżach opartych na technologii i wiedzy.
Dostępność
Wymagane pozwolenie

Użytkownicy z uprawnieniami do wyświetlania, tworzenia, edytowania i usuwania w module Rozwiązanie mogą uzyskać dostęp do funkcji.

Standardowe pola w rozwiązaniach

Poniżej znajduje się lista zdefiniowanych standardowych pól Zoho dostępnych w module Rozwiązania:

Nazwa polaOpisTyp danychMaksymalny limit
Numer rozwiązaniaWyświetla identyfikator sprawy po utworzeniu rozwiązaniaNumer16 cyfr
Tytuł rozwiązania*Określ temat rozwiązania.To pole jest obowiązkowePole tekstoweAlfanumeryczne (255)
Właściciel rozwiązaniaWybierz nazwę użytkownika, do którego przypisane jest rozwiązanie.Lista wyboru-
Nazwa produktuWybierz nazwę produktu, z którym ma być skojarzone rozwiązanie.Wyszukiwanie
-
Pytanie*
Określ pytanie. To pole jest obowiązkowePole tekstowe, Alfanumerzyczne
Alfanumeryczne (255)
Odpowiedź*Podaj odpowiedź lub rozwiązanie na pytanie. To pole jest obowiązkoweObszar tekstowy-
Status
Określ stan rozwiązania.Pick list
-
Stworzone przezWyświetla imię i nazwisko osoby, która jako pierwsza utworzyła rozwiązanie.Data/Format czasu 
Ostatnia modyfikacja przezWyświetla nazwisko osoby, która zmodyfikowała rozwiązanie.Data/Format czasu 
OpisPodaj wszelkie inne szczegóły dotyczące rozwiązania.Pole tekstowe32000 znaków
UwagiPodaj dodatkowe uwagi dotyczące rozwiązania.Pole tekstowe32000 znaków

Tworzenie rozwiązań

W Zoho CRM możesz tworzyć rozwiązania poprzez:
  1. Wprowadzanie danych w formularzu szczegółów rozwiązania: Możesz ręcznie wypełnić Szczegóły rozwiązania zebrane z różnych źródeł zewnętrznych.
  2. Importowanie rozwiązań z zewnętrznego źródła: Możesz zbierać dane z różnych źródeł i importować pliki w formacie CSV i XLS do Zoho CRM.
Notatka
  1. Niektóre standardowe pola mogą nie być widoczne lub edytowalne w zależności od procesu biznesowego Twojej organizacji.
  2. Jeśli chcesz dodać lub zmodyfikować pola, skontaktuj się z administratorem systemu, aby uzyskać więcej informacji na temat wykorzystania innych pól.

Twórz rozwiązania indywidualnie

Możesz tworzyć rozwiązania indywidualnie, korzystając z:
  1. Uzupełnienie danych w formularzu tworzenia rozwiązania.
  2. Klonowanie rozwiązania z kilkoma zmianami w istniejącym rekordzie.
Notatka
  1. Domyślnie osoba, która tworzy rozwiązanie, będzie je posiadała.
  2. Aby zmienić właściciela, kliknij łącze Zmień w polu Właściciel rozwiązania na stronie Szczegóły rozwiązania i wybierz innego użytkownika.

Tworzyć rozwiązania indywidualnie

  1. W module Rozwiązania kliknij Nowe rozwiązanie.
  2. Na stronie głównej rozwiązań wprowadź szczegóły rozwiązania. (Patrz tabela poniżej)
  3. Kliknij Zapisz.

Aby klonować rozwiązania

  1. Kliknij kartę Rozwiązania, kliknij konkretne rozwiązanie, które chcesz sklonować.
  2. Na stronie Szczegóły rozwiązania kliknij opcję Klonuj.
  3. Na stronie Clone Solution zmodyfikuj wymagane szczegóły rozwiązania. (Patrz tabela poniżej)
  4. Kliknij Zapisz.
Notatka
  1. Komentarze można dodawać tylko w trybie edycji.
  2. Pole Dodaj komentarz nie będzie dostępne podczas tworzenia rozwiązania.

Dołącz dokumenty do rozwiązania

Do rozwiązania możesz dołączyć dodatkowe dokumenty.
Aby dołączyć dokumenty
Ta funkcja umożliwia dołączanie do rozwiązania dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji. Możesz je dołączyć w następujący sposób:
  • Dołącz z pulpitu
  • Dołącz z Zoho Docs
  • Załącz z Dokumentów Google

    • Related Articles

    • Obsługa klienta — przegląd

      Zoho CRM zapewnia funkcje zarządzania obsługą klienta i usługami (Help Desk), takie jak sprawy (zgłoszenia problemów), rozwiązania (baza wiedzy), rozsyłanie spraw i eskalacja za pomocą reguł przepływu pracy oraz łatwe do wdrożenia formularze ...
    • Praca z przypadkami

      W świecie Internetu obsługa klienta online stała się integralną częścią procesu biznesowego organizacji. Obsługa klienta jest ważną działalnością we wszystkich rodzajach branż produktów i usług. Ogólnie rzecz biorąc, zgłoszenia problemów służą do ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Praca z kampaniami

      Zarządzanie kampaniami umożliwia planowanie i śledzenie kampanii na koncie Zoho CRM. Obejmuje to planowanie kampanii, przygotowanie listy mailingowej itp. W Zoho CRM zarządzanie kampaniami pomaga planować, realizować i monitorować kampanie w ...
    • Praca z raportami

      Raporty Zoho CRM to szczegółowa i pouczająca lista rekordów. Każdy raport zapewnia dostęp do ważnych danych potrzebnych do różnych celów. W Zoho CRM standardowe raporty są dostarczane w różnych modułach, których można używać w obecnej postaci lub ...