Obsługa klienta — przegląd

Obsługa klienta — przegląd

Zoho CRM zapewnia funkcje zarządzania obsługą klienta i usługami (Help Desk), takie jak sprawy (zgłoszenia problemów), rozwiązania (baza wiedzy), rozsyłanie spraw i eskalacja za pomocą reguł przepływu pracy oraz łatwe do wdrożenia formularze Web-to-Case do przechwytywania klientów -konkretne przypadki za pośrednictwem Serwisów. Ponadto możesz synchronizować wiadomości e-mail specyficzne dla klienta jako sprawy z klienta pocztowego Microsoft Outlook z modułem Sprawy w Zoho CRM.

Funkcjonalność Cases and Solutions może być wykorzystana do usprawnienia procesów obsługi klienta w całej organizacji poprzez integrację sprzedaży i obsługi klienta w jednym systemie. Integracja zarządzania sprzedażą i wsparciem posprzedażowym pomaga organizacjom w jak najkrótszym czasie rozwiązywać zgłoszenia klientów, zwiększając ich satysfakcję i pozwalając na więcej możliwości cross-sellingu i up-sellingu w przyszłości.

Sprawy
Sprawy dotyczą informacji zwrotnych otrzymywanych od klientów w różnych kwestiach związanych z użytkowaniem produktów lub usług.

Rozwiązania
Rozwiązania odnoszą się do zasobów wewnątrz organizacji, które umożliwiają rozwiązywanie powtarzających się problemów napotykanych przez klientów.
    • Related Articles

    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Praca z rozwiązaniam

      Przez pewien czas bezpośrednia obsługa klienta pomaga Twojej organizacji zbudować bogatą bazę wiedzy do wykorzystania w przyszłości. Baza wiedzy w formie rozwiązań (nazywana również artykułami lub często zadawanymi pytaniami), która umożliwia Twojej ...
    • Portal klienta — przegląd

      Dobre relacje z klientami mają kluczowe znaczenie dla sukcesu finansowego jako rekruter. Równie ważne jest skrócenie długich rozmów e-mailowych i zapewnienie płynnej współpracy. W portalu klienta Zoho Recruit Twoi klienci mogą tworzyć nowe oferty ...
    • Działania sprzedażowe — przegląd

      Moduł Aktywności podzielony jest na moduły Zadania, Połączenia i Spotkania. Ta zmiana będzie dotyczyć użytkowników, którzy zarejestrowali się po 6 września 2021 r. Obecni użytkownicy będą mieli zarówno moduł Aktywności, jak i poszczególne moduły ...
    • Motywator dla Zoho CRM - Przegląd

      Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...