Praca z kampaniami

Praca z kampaniami

Zarządzanie kampaniami umożliwia planowanie i śledzenie kampanii na koncie Zoho CRM. Obejmuje to planowanie kampanii, przygotowanie listy mailingowej itp. W Zoho CRM zarządzanie kampaniami pomaga planować, realizować i monitorować kampanie w zorganizowany sposób. Możesz wykonać następujące czynności:

  • Twórz kampanie
  • Powiąż inne rekordy z kampanią
  • Powiąż wiele potencjalnych klientów lub kontaktów z jedną kampanią
  • Powiąż jednego potencjalnego klienta lub kontakt z wieloma kampaniami
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Dostęp do karty Kampanie, która zawiera uprawnienia do wyświetlania, tworzenia, edytowania i usuwania.

Korzyści

  • Planowanie działań marketingowych i tworzenie hierarchii kampanii.
  • Nakreślenie celów kampanii marketingowej.
  • Definiowanie wskaźników sukcesu kampanii.
  • Budowanie i testowanie przykładowych kampanii na podzbiorze danych klientów.
  • Przechowywanie i ponowne wykorzystywanie treści z poprzednich kampanii marketingowych.
  • Mierzenie skuteczności kampanii poprzez bezpośrednie powiązanie z leadami i kontaktami.
  • Śledzenie zapytań klientów związanych bezpośrednio z kampaniami.
  • Śledzenie zamknięć sił sprzedaży związanych bezpośrednio z kampaniami.

    • Related Articles

    • Praca z raportami

      Raporty Zoho CRM to szczegółowa i pouczająca lista rekordów. Każdy raport zapewnia dostęp do ważnych danych potrzebnych do różnych celów. W Zoho CRM standardowe raporty są dostarczane w różnych modułach, których można używać w obecnej postaci lub ...
    • Praca z potencjalnymi klientami

      Leady to zebrane informacje o osobie lub przedstawicielu organizacji. Odgrywają bardzo ważną rolę w dziale sprzedaży i marketingu organizacji i są przydatne w identyfikacji potencjalnych klientów. Pozyskiwanie leadów i zarządzanie nimi to pierwsze ...
    • Migracja z Salesforce do Zoho CRM

      Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...