Pierwsze kroki
Zarządzanie terytorium — przegląd
Co to jest terytorium? Terytorium to rozgraniczenie struktury sił sprzedaży, według której konta klientów są grupowane i udostępniane sprzedawcom organizacji. Terytoria mogą być oparte na różnych czynnikach, takich jak geografia, branża, linia ...
Dodawanie, importowanie, modyfikowanie i ponowne zapraszanie użytkowników
W Zoho CRM użytkownik to osoba, która zarządza rekordami, zarówno własnymi, jak i udostępnionymi przez innych użytkowników w organizacji. Oprócz dostępu do danych CRM, niektórzy użytkownicy mogą wykonywać funkcje administracyjne w celu sprawnego ...
Specyfikacje w Zoho CRM
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Zrozum swoje konto CRM
Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
Rozpocznij swoją podróż administratora
Jaka jest Twoja rola jako administratora? Jako administrator Zoho CRM w Twojej organizacji, Twoim zadaniem jest dostarczanie swoim pracownikom zaufanego ekosystemu, w którym mogą oni pomyślnie prosperować. Oto lista czynności, które musisz wykonać, ...
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...