Rozpocznij swoją podróż administratora w CRM Zoho

Rozpocznij swoją podróż administratora

Jaka jest Twoja rola jako administratora?

Jako administrator Zoho CRM w Twojej organizacji, Twoim zadaniem jest dostarczanie swoim pracownikom zaufanego ekosystemu, w którym mogą oni pomyślnie prosperować.

Oto lista czynności, które musisz wykonać, aby jak najlepiej wykorzystać zalety narzędzi CRM, zobaczmy kilka przykładów Twoich podstawowych działań:
  1. Pomóż swoim pracownikom nauczyć się i odpowiednio korzystać z narzędzi CRM
  2. Dostosuj platformę CRM do swoich potrzeb biznesowych
  3. Zaprojektuj zautomatyzowane procesy, aby pomóc przedstawicielom handlowym pracować szybciej i skupić się na rzeczach, które mają większe znaczenie
  4. Zapewnij swoim przedstawicielom handlowym wiele kanałów, aby pozostawać w kontakcie i kontaktować się z klientami
  5. Analizuj wskaźniki biznesowe i jak najlepiej wykorzystuj dane
Pomożemy Ci odkryć Twoje role i działania we wdrożeniu Zoho CRM dla Twojej organizacji w poniższych sekcjach:
  1. Skonfiguruj konto organizacji
  2. Zabezpiecz swoje konto CRM
  3. Zarządzaj użytkownikami, rolami i uprawnieniami
  4. Dostosuj swoje konto
  5. Zautomatyzuj swój proces biznesowy
  6. Zarządzaj danymi CRM
  7. Zarządzanie subskrypcjami

    • Related Articles

    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
    • Zarządzanie ustawieniami konta CRM

      Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
    • Instalacja Zoho CRM w MS Office 365

      Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Microsoft Office 365, aby bezproblemowo synchronizować dane między dwiema aplikacjami. Obecnie integracja ta pozwala na import użytkowników, synchronizację kalendarzy i synchronizację kontaktów. Zainstaluj aplikację ...
    • Migracja z Salesforce do Zoho CRM

      Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...