Rozpocznij swoją podróż administratora
Jaka jest Twoja rola jako administratora?
Jako administrator Zoho CRM w Twojej organizacji, Twoim zadaniem jest dostarczanie swoim pracownikom zaufanego ekosystemu, w którym mogą oni pomyślnie prosperować.
Oto lista czynności, które musisz wykonać, aby jak najlepiej wykorzystać zalety narzędzi CRM, zobaczmy kilka przykładów Twoich podstawowych działań:
- Pomóż swoim pracownikom nauczyć się i odpowiednio korzystać z narzędzi CRM
- Dostosuj platformę CRM do swoich potrzeb biznesowych
- Zaprojektuj zautomatyzowane procesy, aby pomóc przedstawicielom handlowym pracować szybciej i skupić się na rzeczach, które mają większe znaczenie
- Zapewnij swoim przedstawicielom handlowym wiele kanałów, aby pozostawać w kontakcie i kontaktować się z klientami
- Analizuj wskaźniki biznesowe i jak najlepiej wykorzystuj dane
Pomożemy Ci odkryć Twoje role i działania we wdrożeniu Zoho CRM dla Twojej organizacji w poniższych sekcjach:
- Skonfiguruj konto organizacji
- Zabezpiecz swoje konto CRM
- Zarządzaj użytkownikami, rolami i uprawnieniami
- Dostosuj swoje konto
- Zautomatyzuj swój proces biznesowy
- Zarządzaj danymi CRM
- Zarządzanie subskrypcjami
Related Articles
Zarządzanie wieloma organizacjami CRM
Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...
Zarządzanie ustawieniami konta CRM
Po zarejestrowaniu się w Zoho CRM i posiadaniu własnego konta, możesz spersonalizować swoje konto CRM. Domyślnie obowiązkowe informacje podane przez Ciebie w momencie rejestracji są automatycznie aktualizowane. Po zalogowaniu możesz zmienić te dane ...
Instalacja Zoho CRM w MS Office 365
Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Microsoft Office 365, aby bezproblemowo synchronizować dane między dwiema aplikacjami. Obecnie integracja ta pozwala na import użytkowników, synchronizację kalendarzy i synchronizację kontaktów. Zainstaluj aplikację ...
Migracja z Salesforce do Zoho CRM
Pliki danych z Salesforce Przesłany plik zip powinien zawierać wszystkie pliki w formacie CSV oraz folder o nazwie Załączniki. Ten folder zawiera pliki źródłowe używane jako załączniki w rekordach Salesforce. Jeden z plików CSV zawiera listę mapowań ...
Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk
1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...