Dla agentów
Dodawaj, edytuj, klonuj, cofaj publikację i usuwaj artykuły KBase
Baza wiedzy to miejsce, w którym Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do artykułów z rozwiązaniami, które tworzysz w celu rozwiązania różnych problemów. Możesz tworzyć artykuły i grupować je w sekcjach niestandardowych, aby mieć do nich łatwy dostęp. ...
Korzystanie z tagów biletów
Tagi to słowa lub kombinacja słów, których można użyć, aby dodać więcej kontekstu do biletów. Na przykład możesz chcieć oznaczyć bilety jako „demo”, jeśli wymagają one demonstracji produktu. Później możesz wyświetlić najpopularniejsze tagi lub wysłać ...
Organizowanie zawartości bazy wiedzy
Jednym z najprostszych i najczęściej pomijanych aspektów organizacji jest uporządkowanie artykułów w bazie wiedzy. Musisz zastanowić się, gdzie umieścić swoje artykuły, aby Twoi klienci mogli je łatwo zlokalizować. Musisz więc zacząć od założenia, że ...
Korzystanie z makr w biletach
Makra to zestaw akcji, które można zastosować do obsługi zgłoszeń. Akcje obejmują wysyłanie e-maili, tworzenie zadań i aktualizowanie pola w biletach. Po utworzeniu makra można stosować ręcznie do biletów. Oszczędzają dużo czasu i wysiłku, ponieważ w ...
Zapraszanie klientów do Centrum pomocy
Chociaż Twoi klienci mogą przesyłać swoje zgłoszenia różnymi kanałami, mogą śledzić swój status tylko wtedy, gdy mają dostęp do Twojego Centrum pomocy. Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do Twojego Centrum pomocy na dwa sposoby: Utwórz własne konto ...