Korzystanie z makr w biletach

Korzystanie z makr w biletach

Makra to zestaw akcji, które można zastosować do obsługi zgłoszeń. Akcje obejmują wysyłanie e-maili, tworzenie zadań i aktualizowanie pola w biletach. Po utworzeniu makra można stosować ręcznie do biletów. Oszczędzają dużo czasu i wysiłku, ponieważ w przeciwnym razie musisz wykonać każdą z akcji w makrze indywidualnie.

Możesz samodzielnie utworzyć makro (wymagane uprawnienia do profilu) lub poprosić kierownika pomocy technicznej, aby je utworzył. Makra można skonfigurować w Ustawieniach automatyzacji, w Ustawieniach. Należy pamiętać, że makra są specyficzne dla działu i trzeba je odtworzyć, gdy jest to wymagane w innych działach.

Aby zastosować makro:
  1. Otwórz zgłoszenie, w którym chcesz uruchomić makro.
  2. Kliknij  Zastosuj makro na dole strony Szczegóły zgłoszenia.
  3. Wybierz makro z listy.


Stosowane są akcje zdefiniowane w makrze. Zostaniesz przeniesiony do zakładki Historia biletu, aby przejrzeć działania makra.

Stosowanie makra do wielu biletów
Możesz również zastosować makro do wielu biletów jednocześnie. Pomoże Ci to zaoszczędzić dużo czasu, który poświęciłbyś na ich indywidualne stosowanie.

Aby zastosować makro do więcej niż jednego biletu:
  1. Otwórz jeden z widoków biletów i wybierz bilety, w których chcesz uruchomić makro.
  2. Kliknij Makro z listy akcji masowych.
    Jeśli jesteś w trybie pracy, kliknij ikonę Makra  ) 
    u góry kolumny.
  3. Wybierz makro z listy.
    Do biletów zostaną zastosowane akcje zdefiniowane w makrze.
    • Related Articles

    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Korzystanie z tagów biletów

      Tagi to słowa lub kombinacja słów, których można użyć, aby dodać więcej kontekstu do biletów. Na przykład możesz chcieć oznaczyć bilety jako „demo”, jeśli wymagają one demonstracji produktu. Później możesz wyświetlić najpopularniejsze tagi lub wysłać ...
    • Używanie i tworzenie makr

      Makra to zestaw akcji, które można wykonać dla grupy rekordów w module. Te zestawy działań obejmują wysyłanie wiadomości e-mail, tworzenie zadań i aktualizowanie pola w rekordach o określonej wartości. Możesz mieć zestaw czynności, które wykonujesz ...
    • Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?

      Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół składający się z siedmiu czy siedmiuset agentów, Zoho Desk zapewni Ci ochronę. Zapewnia zadowolenie klientów na każdą skalę. Wierzymy, że małe firmy muszą również być w stanie zapewnić obsługę klienta na ...
    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...