Zapraszanie klientów do Centrum pomocy

Zapraszanie klientów do Centrum pomocy

Chociaż Twoi klienci mogą przesyłać swoje zgłoszenia różnymi kanałami, mogą śledzić swój status tylko wtedy, gdy mają dostęp do Twojego Centrum pomocy. Twoi klienci mogą uzyskać dostęp do Twojego Centrum pomocy na dwa sposoby:
  • Utwórz własne konto użytkownika poprzez samodzielną rejestrację
  • Agenci mogą zapraszać klientów z modułu Kontakty

Podczas gdy samodzielna rejestracja klienta jest funkcją, którą musi włączyć Twój menedżer wsparcia. Masz dwie opcje zapraszania kontaktów do zostania użytkownikami Centrum pomocy: możesz wysłać zaproszenie zbiorcze do wszystkich kontaktów lub możesz wybrać kontakty pojedynczo.

Zapraszam do kontaktu indywidualnie:
  1. Kliknij moduł Klienci.
  2. W module Kontakty otwórz kontakt, aby wyświetlić jego szczegóły.
  3. Kliknij ikonę Więcej działań  ) z górnego panelu.
  4. Kliknij Dodaj jako użytkownika końcowego z menu.
  5. Wybierz Centrum pomocy (tylko jeśli masz markowe), do którego chcesz dodać kontakt.
  6. Kliknij przycisk Kontynuuj w oknie dialogowym, aby zaprosić kontakt.


Kontakt otrzyma wiadomość e-mail z zaproszeniem do dołączenia do Centrum pomocy na https://desk.zoho.com/portal/<nazwa portalu>/home.
Aby zbiorczo zaprosić kontakty:
  1. Kliknij moduł Klienci.
  2. Wybierz widok listy kontaktów z lewego panelu.
  3. Wybierz kontakty, które chcesz zaprosić.
  4. Kliknij Dodaj jako użytkowników końcowych na liście działań masowych.
  5. Wybierz centrum pomocy (tylko jeśli masz markowe centra pomocy), do którego chcesz dodać kontakty.
  6. Kliknij Kontynuuj w oknie dialogowym, aby zaprosić kontakty.

Notatka:
  • Pamiętaj, że możesz zapraszać kontakty tylko wtedy, gdy mają adres e-mail.
    • Related Articles

    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Zarządzanie uprawnieniami Centrum pomocy

      Podczas konfigurowania Centrum pomocy musisz określić, kto powinien mieć do niego dostęp. Możesz zezwolić na dostęp do Centrum pomocy wszystkim lub tylko tym, którzy się w nim zarejestrowali. Udostępnienie otwartego Centrum pomocy jest mniejszym ...
    • Jak zmienić adres e-mail od w zaproszeniu do centrum pomocy?

      Gdy dodasz użytkownika końcowego lub klient zarejestruje się w Twoim centrum pomocy, klienci otrzymają powitalną wiadomość e-mail z instrukcjami dotyczącymi logowania. Ta powitalna wiadomość e-mail korzysta ze standardowego szablonu zaproszenia, ...
    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
    • Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?

      Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół składający się z siedmiu czy siedmiuset agentów, Zoho Desk zapewni Ci ochronę. Zapewnia zadowolenie klientów na każdą skalę. Wierzymy, że małe firmy muszą również być w stanie zapewnić obsługę klienta na ...