Korzystanie z tagów biletów
Tagi to słowa lub kombinacja słów, których można użyć, aby dodać więcej kontekstu do biletów. Na przykład możesz chcieć oznaczyć bilety jako „demo”, jeśli wymagają one demonstracji produktu. Później możesz wyświetlić najpopularniejsze tagi lub wysłać e-mail uzupełniający do grupy biletów, które zostały oznaczone. Tagi można również dodawać jako warunek w automatyzacji i raportach, aby odpowiednio uruchamiać określone akcje i filtrować zgłoszenia.
Notatka:
- Każdy tag nie powinien przekraczać 50 znaków.
- Tagi mogą zawierać tylko znaki alfanumeryczne (a-z i 0-9), a znaki specjalne nie są dozwolone.
- Nie możesz modyfikować tagów, które zostały dodane w Zoho Desk.
- Tagi są specyficzne dla działu, w którym są dodawane.
- Możesz dodać maksymalnie 10, 20, 30 i 50 tagów na bilet odpowiednio w wersjach Free, Standard, Professional i Enterprise.
Dodawanie tagów
Agenci mogą dodawać tagi ze strony szczegółów zgłoszenia.
Aby dodać tag:
- Otwórz bilet, aby zobaczyć jego szczegóły.
- Kliknij Tagi poniżej wiersza tematu.
- Wpisz tag i naciśnij Enter.
Tag zostanie natychmiast zapisany.
Możesz także tworzyć tagi zawierające więcej niż jedno słowo. Dla większej wygody funkcja autouzupełniania wyświetla tagi zaczynające się od tego samego znaku lub słowa.
Wyświetlanie aktywności tagów
Możesz zobaczyć tagi dodane do biletów w Zoho Desk.
Aby wyświetlić listę tagów:
- Wybierz moduł Bilety.
- Na stronie Lista biletów kliknij Tagi w lewym okienku.
Widok ostatnich tagów wyświetli cztery ostatnio dodane tagi w twoim Zoho Desk. Widok Wszystkie tagi wyświetli wszystkie tagi, zaczynając od najpopularniejszych na górze. Możesz kliknąć tag, aby wyświetlić powiązane bilety.
Wyszukiwanie biletów według tagów
Możesz wyszukiwać tagi zawarte w biletach, korzystając z pola wyszukiwania w lewym okienku.
Aby wyszukać bilety według tagu:
- Wybierz moduł Bilety.
- Na stronie Lista biletów kliknij Tagi w lewym okienku.
- Kliknij ikonę wyszukiwania ( ) obok Tagów.
- Wpisz nazwę tagu i naciśnij Enter.
Wyniki wyszukiwania wyświetlą bilety zawierające tag.
Related Articles
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Dodawanie tagów
Gdy masz dużo danych, odszukanie konkretnego stanowiska pracy lub rekordu kandydata z określonymi tagami może być trudne. Tagi w Zoho Recruit umożliwiają grupowanie rekordów z podobnymi tagami w celu łatwego przeglądania. Tagi Otwarte stanowiska ...
Korzystanie z makr w biletach
Makra to zestaw akcji, które można zastosować do obsługi zgłoszeń. Akcje obejmują wysyłanie e-maili, tworzenie zadań i aktualizowanie pola w biletach. Po utworzeniu makra można stosować ręcznie do biletów. Oszczędzają dużo czasu i wysiłku, ponieważ w ...
Czym są zakładki biletów?
Zakładki biletów umożliwiają łączenie biletów z innymi standardowymi modułami w twoim helpdesku. Te zakładki dostarczają kontekstowych informacji o bilecie, takich jak aktywność na bilecie, oczekujące zadania, pliki pomocnicze, rozwiązania i tym ...
Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?
Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół składający się z siedmiu czy siedmiuset agentów, Zoho Desk zapewni Ci ochronę. Zapewnia zadowolenie klientów na każdą skalę. Wierzymy, że małe firmy muszą również być w stanie zapewnić obsługę klienta na ...