Aplikacje mobilne
Jaki jest cel aplikacji Radar i jak zacząć?
W jaki sposób Radar pomaga w zarządzaniu operacjami wsparcia w Zoho Desk? Radar ma mnóstwo funkcji, które zostały przemyślanie zaprojektowane, aby pomóc zarówno menedżerom obsługi klienta, jak i agentom zarządzać ich obciążeniem pracą i śledzić ...
Jak spersonalizować Radar, aby pasował do moich wymagań i stylu?
Czy mogę wybrać i rozmieścić ekrany wglądu tak, jak chcę? Tak, możesz dostosować ekran menu, dodając wybrane przez siebie spostrzeżenia ze sklepu Radar. Aby uzyskać dostęp do sklepu Radar Store, wykonaj następujące czynności: Na dolnym pasku ...
Aplikacja Radar do zarządzania działem pomocy
Radar, dodatkowa aplikacja do Zoho Desk, zapewnia szybki przegląd ważnych statystyk obsługi klienta. Korzystając z tej kompaktowej aplikacji, zarówno menedżerowie/administratorzy pomocy technicznej, jak i agenci obsługi klienta mogą łatwo zarządzać ...
Poznaj swoje kontakty
Lista kontaktów użytkowników końcowych jest atutem każdej firmy. Dlatego Zoho Desk zarządza swoim kontaktem z najwyższą starannością, aby uniknąć nieporozumień. Aplikacja mobilna Zoho Desk nie pozwala na dodanie kontaktu do listy kontaktów. Możesz ...
W jaki sposób agenci wsparcia mogą efektywnie korzystać z aplikacji Radar?
Jakie różne akcje związane z biletami mogę wykonać w Radarze? Możesz wykonywać szeroki zakres działań związanych z biletami, takich jak wysyłanie odpowiedzi, dodawanie komentarzy i rozwiązań oraz przeglądanie historii zgłoszeń i wpisów czasu w ...