W jaki sposób agenci wsparcia mogą efektywnie korzystać z aplikacji Radar?

W jaki sposób agenci wsparcia mogą efektywnie korzystać z aplikacji Radar?

Jakie różne akcje związane z biletami mogę wykonać w Radarze?

Możesz wykonywać szeroki zakres działań związanych z biletami, takich jak wysyłanie odpowiedzi, dodawanie komentarzy i rozwiązań oraz przeglądanie historii zgłoszeń i wpisów czasu w Radarze.

Dodatkowo możesz dotknąć ikony więcej akcji  (  ) i wykonaj następujące czynności.
  1. Odwołaj schemat (  )
  2. Oznacz zgłoszenie jako spam (  )
  3. Przypisz bilet innemu agentowi (  )
  4. Przenieś bilet do innego działu (  )
  5. Usuń bilet (  )

Czy istnieje sposób na szybkie tworzenie odpowiedzi w Radarze?

Aby szybko tworzyć odpowiedzi, możesz użyć szablonów i fragmentów w edytorze odpowiedzi.

Aby do odpowiedzi dołączyć szablony i fragmenty, wykonaj następujące czynności:
  1. Na dolnym pasku aplikacji dotknij Menu (  ) > Widok (  ).
  2. Dotknij Moje prośby i otwórz zgłoszenie.  
  3. Stuknij przycisk odpowiedzi (  ).
  4. Następnie dotknij przycisku Szablony  ) lub przycisk Fragmenty  ).
  5. Wybierz szablon lub fragment, którego zawartość chcesz wstawić do edytora odpowiedzi.

Jak mogę edytować moje dane osobowe w Radarze?

Aby edytować informacje w Radarze, wykonaj następujące czynności:
  1. Na dolnym pasku aplikacji dotknij ikony Moje informacje.
  2. Stuknij ikonę więcej opcji (  ) w prawym górnym rogu.
  3. W wyświetlonym menu wybierz Edytuj profil.
  4. Wprowadź wymagane zmiany i dotknij Zapisz.

Jak wyszukać bilet w Radarze?

Możesz wyszukać konkretny bilet używając tematu biletu lub identyfikatora biletu.
Aby wyszukać bilet, wykonaj następujące czynności:
  1. Na dolnym pasku aplikacji dotknij ikony wyszukiwania  ). 
  2. Wprowadź temat lub identyfikator biletu i naciśnij przycisk Enter

Jak mogę się dowiedzieć, czy nad biletem, który przeglądam, pracuje inny agent? 

Kolizja agentów może spowodować, że klienci otrzymają więcej niż jedną odpowiedź na jedno żądanie. Aby temu zapobiec, Radar ostrzega o kolizji.
Gdy wielu agentów jednocześnie wyświetla zgłoszenie, pojawia się dymek z powiadomieniem (  ) pojawia się z liczbą agentów aktualnie przeglądających bilet. Kolor dymka powiadomienia zmienia się z czerwonego na niebieski po dotknięciu go, aby wyświetlić powiadomienie.

Jak mogę śledzić moje statystyki obsługi klienta?

Radar zapewnia opcję przeglądania indywidualnych statystyk, takich jak średni czas obsługi, rozwiązanie pierwszego kontaktu i ocena zadowolenia klienta. Sprawdzając okresowo te statystyki, możesz ocenić swoje wyniki i zidentyfikować obszary wymagające poprawy. 

Aby uzyskać dostęp do sekcji Moje statystyki, wykonaj ten krok:
  1. Na dolnym pasku aplikacji dotknij ikony Mój profil.
Wyświetlane są Twoje indywidualne statystyki.


    • Related Articles

    • Jaki jest cel aplikacji Radar i jak zacząć?

      W jaki sposób Radar pomaga w zarządzaniu operacjami wsparcia w Zoho Desk?  Radar ma mnóstwo funkcji, które zostały przemyślanie zaprojektowane, aby pomóc zarówno menedżerom obsługi klienta, jak i agentom zarządzać ich obciążeniem pracą i śledzić ...
    • Aplikacja Radar do zarządzania działem pomocy

      Radar, dodatkowa aplikacja do Zoho Desk, zapewnia szybki przegląd ważnych statystyk obsługi klienta. Korzystając z tej kompaktowej aplikacji, zarówno menedżerowie/administratorzy pomocy technicznej, jak i agenci obsługi klienta mogą łatwo zarządzać ...
    • Jak spersonalizować Radar, aby pasował do moich wymagań i stylu?

      Czy mogę wybrać i rozmieścić ekrany wglądu tak, jak chcę?  Tak, możesz dostosować ekran menu, dodając wybrane przez siebie spostrzeżenia ze sklepu Radar. Aby uzyskać dostęp do sklepu Radar Store, wykonaj następujące czynności: Na dolnym pasku ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...