Jak spersonalizować Radar, aby pasował do moich wymagań i stylu?

Jak spersonalizować Radar, aby pasował do moich wymagań i stylu?

Czy mogę wybrać i rozmieścić ekrany wglądu tak, jak chcę? 

Tak, możesz dostosować ekran menu, dodając wybrane przez siebie spostrzeżenia ze sklepu Radar.

Aby uzyskać dostęp do sklepu Radar Store, wykonaj następujące czynności:
  1. Na dolnym pasku aplikacji dotknij opcji Konfiguracja  ).
  2. W obszarze Konfiguracje dotknij opcji Magazyn radarów.
  3. Na ekranie sklepu Radar wybierz statystyki, które chcesz dodać do menu aplikacji, używając odpowiedniego przycisku przełączania. 
Dodatkowo możesz także zmienić kolejność informacji na ekranie menu tak, jak chcesz.

Aby zmienić kolejność statystyk na ekranie menu, wykonaj następujące czynności:
  1. Stuknij ikonę menu.
  2. Na ekranie menu naciśnij i przytrzymaj spostrzeżenia, a następnie przeciągnij je i upuść w preferowanej kolejności.

Czy Radar obsługuje tryb ciemny??  

Tak. Tryb ciemny radaru wyświetla jasne teksty, ikony i inne elementy GUI na ciemnym tle. To ustawienie zmniejsza zmęczenie oczu i pomaga oszczędzać energię baterii.

Aby przełączyć się w tryb ciemny, wykonaj następujące czynności:
  1. Na dolnym pasku aplikacji dotknij ikony Konfiguracja  ). 
  2. W sekcji Motywy dotknij Tryb ciemny.

Czy mogę ustawić domyślne ustawienia aplikacji w Radar?

Tak, możesz ustawić domyślne ustawienia aplikacji w Radarze.

Aby ustawić domyślne ustawienia aplikacji, wykonaj następujące czynności:
  1. Na dolnym pasku dotknij ikony Konfiguracja
  2. Stuknij Domyślne ustawienia aplikacji.
  3. Na wyświetlonym ekranie możesz ustawić domyślną preferencję dla następujących opcji:
    1. Tryb odpowiedzi
    2. Zachowanie odpowiedzi
    3. Układ agenta 
    4. Preferencje widżetów

Czy mogę poprosić Siri o wyświetlenie statystyk z radaru?

Tak, możesz szybko uzyskać dostęp do spostrzeżeń z Radara za pomocą skrótów Siri.
Ta opcja jest dostępna tylko dla użytkowników iOS.
Aby skonfigurować skróty Siri, wykonaj następujące czynności:
  1. Dotknij opcji Konfiguracja  ). 
  2. Stuknij Skróty Siri
    Zostanie wyświetlony ekran z listą specyficznych dla Radaru, predefiniowanych skrótów Siri.
  3. Wybierz skrót.
  4. Stuknij Dodaj do Siri
    Możesz także zmienić niestandardową frazę powiązaną ze skrótem. 

Czy mogę dostosować ekran szybkiego podglądu tak, jak chcę?

Tak. Ekran szybkiego podglądu wyświetla zgłoszenia pogrupowane według określonego warunku. Możesz wybrać widoki, które są dla Ciebie najważniejsze z szerokiej gamy dostępnych widoków i ustawić je tak, jak chcesz.

Na przykład, jeśli często sprawdzasz nieprzypisane żądania, możesz zmienić kolejność widoków tak, aby widok nieprzypisanych biletów pojawił się na górze siatki.

Aby dostosować ekran szybkiego podglądu, wykonaj następujące czynności:
  1. Na dolnym pasku aplikacji dotknij Menu  ) > Widoki  ).
    Pojawi się ekran szybkiego podglądu.
  2. W prawym górnym rogu ekranu Szybki podgląd dotknij ikony Preferencje (  ).
  3. Wybierz widoki, które chcesz dodać do ekranu szybkiego podglądu.
  4. Przeciągnij i upuść widoki w żądanej kolejności.   
Do ekranu szybkiego podglądu można dodać maksymalnie 20 widoków.

    • Related Articles

    • Jaki jest cel aplikacji Radar i jak zacząć?

      W jaki sposób Radar pomaga w zarządzaniu operacjami wsparcia w Zoho Desk?  Radar ma mnóstwo funkcji, które zostały przemyślanie zaprojektowane, aby pomóc zarówno menedżerom obsługi klienta, jak i agentom zarządzać ich obciążeniem pracą i śledzić ...
    • Aplikacja Radar do zarządzania działem pomocy

      Radar, dodatkowa aplikacja do Zoho Desk, zapewnia szybki przegląd ważnych statystyk obsługi klienta. Korzystając z tej kompaktowej aplikacji, zarówno menedżerowie/administratorzy pomocy technicznej, jak i agenci obsługi klienta mogą łatwo zarządzać ...
    • W jaki sposób agenci wsparcia mogą efektywnie korzystać z aplikacji Radar?

      Jakie różne akcje związane z biletami mogę wykonać w Radarze? Możesz wykonywać szeroki zakres działań związanych z biletami, takich jak wysyłanie odpowiedzi, dodawanie komentarzy i rozwiązań oraz przeglądanie historii zgłoszeń i wpisów czasu w ...
    • Poznaj swoje kontakty

      Lista kontaktów użytkowników końcowych jest atutem każdej firmy. Dlatego Zoho Desk zarządza swoim kontaktem z najwyższą starannością, aby uniknąć nieporozumień. Aplikacja mobilna Zoho Desk nie pozwala na dodanie kontaktu do listy kontaktów. Możesz ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...