Radar, dodatkowa aplikacja do Zoho Desk, zapewnia szybki przegląd ważnych statystyk obsługi klienta. Korzystając z tej kompaktowej aplikacji, zarówno menedżerowie/administratorzy pomocy technicznej, jak i agenci obsługi klienta mogą łatwo zarządzać obciążeniem pracą i śledzić wydajność w dowolnym miejscu i czasie, korzystając z wygody swoich urządzeń mobilnych.
Radar zapewnia statystyki związane z różnymi krytycznymi obszarami, w tym czas rozwiązania zgłoszenia, zadowolenie klientów, ruch na żywo i statystyki poszczególnych agentów. Każda statystyka jest aktualizowana w czasie rzeczywistym i wyświetlana na dedykowanym ekranie w aplikacji, dostarczając konkretnych informacji, które prowadzą do skutecznego podejmowania decyzji. Podczas gdy menedżerowie/administratorzy mogą przeglądać te statystyki wszystkich agentów, agenci mogą wyświetlać tylko te, które dotyczą ich samych.
Na przykład kierownik działu pomocy może rozpocząć dzień pracy od załadowania Radaru, sprawdzenia statystyk z poprzedniego dnia, a następnie przypisania biletów agentom. Z drugiej strony agent może zrobić to samo, aby oszacować swoje obciążenie pracą i ustalić priorytety zgłoszeń, które muszą rozwiązać. Podobnie pod koniec tygodnia pracy menedżerowie mogą sprawdzić statystyki z minionego tygodnia, aby uzyskać pełny wgląd w wydajność działu pomocy.
Poniżej znajdują się różne ekrany obecne w aplikacji Radar:
- Ruch na żywo
- Ruch na kanale
- Aktualne statystyki
- Statystyki odpowiedzi
- Rozwiązanie pierwszego kontaktu
- Status agenta
- Zadowolenie klienta
- Kanały
- Powiadomienia o wyjątkach
- Ustawienia
- Moje statystyki
Ruch na żywo: Wyświetla liczbę rozmów przychodzących i wychodzących wysłanych i odebranych w określonym okresie. Na tym ekranie możesz także filtrować ruch według określonego agenta, aby sprawdzić jego obciążenie. Jeśli wydaje się, że agent otrzymuje więcej biletów, niż jest w stanie obsłużyć, możesz regulować jego obciążenie pracą, przypisując niektóre przychodzące bilety do innego agenta.
Ruch na kanale: Wyświetla ruch konwersacji (odpowiedzi przychodzące i wychodzące) zgodnie z kanałem pochodzenia. Na tym ekranie możesz również filtrować ruch w kanale obsługiwany przez określonego agenta.
Aktualne statystyki: Wyświetla całkowitą liczbę otwartych biletów i ich podział na bilety zaległe i nieprzypisane. Te dane pomagają w ustaleniu priorytetów zgłoszeń, które wymagają szybkiej interwencji i rozwiązania. Ponadto agenci mogą uzyskiwać dostęp do biletów i wykonywać wszystkie czynności związane z biletami, takie jak odpowiadanie, komentowanie, aktualizowanie i zamykanie biletów z tego ekranu.
Statystyki odpowiedzi: Wyświetla średnie okresy czasu potrzebne do wysłania pierwszej odpowiedzi na zgłoszenie, wysłania kolejnych odpowiedzi do odpowiedzi klientów i całkowitego rozwiązania zgłoszenia.
Rozdzielczość pierwszego kontaktu (FCR): Wyświetla liczbę zgłoszeń rozwiązanych w pierwszej odpowiedzi do klienta. Stosunek wszystkich zamkniętych biletów do zamkniętych biletów FCR daje wgląd w charakter pytania klienta i efektywność agenta.
Status agenta: Wyświetla wszystkich użytkowników, którzy są częścią pomocy technicznej, wraz z ich stanem dostępności. Dotknięcie obrazu agenta na tym ekranie otwiera ekran szczegółów agenta, na którym wyświetlane są indywidualne informacje, takie jak statystyki zgłoszeń, ocena satysfakcji klienta, dane kontaktowe i dział.
Zadowolenie klienta: Wyświetla ogólne statystyki zadowolenia klientów z działu pomocy technicznej w określonym okresie. Informacje te pomagają zidentyfikować zarówno satysfakcjonujące interakcje, jak i obszary wymagające poprawy.
Kanały: Wyświetla różne interakcje zachodzące w ramach pomocy technicznej. Informacje te pomagają być na bieżąco z prowadzonymi rozmowami i interweniować w razie potrzeby.
Powiadomienia o wyjątkach: Wyświetla komunikaty alertów, które są wyzwalane w przypadku wystąpienia odchyleń we wstępnie zdefiniowanych standardach statystyk obsługi klienta. Na przykład możesz skonfigurować Radar, aby wysyłał Ci komunikat ostrzegawczy, gdy ocena zadowolenia klientów spadnie poniżej 85% lub jeśli średni czas obsługi biletów przekroczy standardowy czas. Ta funkcja pomaga zidentyfikować wszelkie wąskie gardła w operacjach wsparcia i w razie potrzeby podjąć działania naprawcze.
Organizować coś: Pomaga dostosować aplikację, pozwalając wybrać statystyki, które chcesz monitorować, oraz statystyki, dla których chcesz otrzymywać alerty o wyjątkach. Inne opcje, które można ustawić na tym ekranie, obejmują motyw kolorystyczny aplikacji, domyślny tryb odpowiedzi dla zgłoszeń i filtry, które należy zastosować dla każdej statystyki.
Moje statystyki: Wyświetla przegląd Twoich indywidualnych statystyk, które obejmują ocenę zadowolenia, liczbę zaległych biletów, bilety wstrzymane, bilety otwarte i bilety, których termin płatności przypada za godzinę.
Mamy nadzieję, że aplikacja pomoże Ci przejść od dobrej obsługi klienta do doskonałej obsługi klienta.