Poznaj swoje kontakty

Poznaj swoje kontakty

Lista kontaktów użytkowników końcowych jest atutem każdej firmy. Dlatego Zoho Desk zarządza swoim kontaktem z najwyższą starannością, aby uniknąć nieporozumień.
Aplikacja mobilna Zoho Desk nie pozwala na dodanie kontaktu do listy kontaktów. Możesz przeglądać tylko istniejące kontakty. Kontakty możesz dodawać tylko przez aplikację internetową, a następnie odświeżyć aplikację mobilną, aby zsynchronizować akcję.
Możesz wyszukać kontakt, korzystając z opcji wyszukiwania. Kontakty są wymienione w kolejności alfabetycznej, jak pokazano na poniższym obrazku.
      
Jak wyświetlić bilety kontaktu
Możesz kliknąć kontakt i wyświetlić bilety wymienione pod osobą kontaktową. Możesz dalej kliknąć każdy bilet i wykonać wszystkie czynności związane z biletem.
​​Możesz również otworzyć kontakt w Zoho CRM. Dzięki temu uzyskasz szczegółowe informacje na temat kontaktu zgodnie z aplikacją CRM.

Kontakt telefoniczny lub mailowy

Jak skontaktować się z osobą przez telefon i e-mail
Aby nawiązać połączenie telefoniczne z kontaktem, kliknij ikonę telefonu i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, jak pokazano na poniższym obrazku.
      
        
Podobnie możesz również wysyłać wiadomości e-mail do kontaktu, klikając adres e-mail kontaktu, a następnie postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
    • Related Articles

    • Aplikacja Radar do zarządzania działem pomocy

      Radar, dodatkowa aplikacja do Zoho Desk, zapewnia szybki przegląd ważnych statystyk obsługi klienta. Korzystając z tej kompaktowej aplikacji, zarówno menedżerowie/administratorzy pomocy technicznej, jak i agenci obsługi klienta mogą łatwo zarządzać ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
    • Jaki jest cel aplikacji Radar i jak zacząć?

      W jaki sposób Radar pomaga w zarządzaniu operacjami wsparcia w Zoho Desk?  Radar ma mnóstwo funkcji, które zostały przemyślanie zaprojektowane, aby pomóc zarówno menedżerom obsługi klienta, jak i agentom zarządzać ich obciążeniem pracą i śledzić ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • W jaki sposób agenci wsparcia mogą efektywnie korzystać z aplikacji Radar?

      Jakie różne akcje związane z biletami mogę wykonać w Radarze? Możesz wykonywać szeroki zakres działań związanych z biletami, takich jak wysyłanie odpowiedzi, dodawanie komentarzy i rozwiązań oraz przeglądanie historii zgłoszeń i wpisów czasu w ...