Czym jest Zoho Desk?

Czym jest Desk Zoho?

Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy

Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i konfigurowanie alertów na biletach pomocy technicznej. Możesz dostosować Zoho Desk do swojej firmy i zapewnić satysfakcję z obsługi klienta.

Najważniejsze funkcje Desk Zoho

Najważniejsze funkcje Desk Zoho

Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania pomocą techniczną masz kontrolę nad zgłoszeniami klientów przesyłanymi do zespołu pomocy technicznej za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail lub formularza internetowego. Możesz ustawić priorytet biletowi przychodzącemu, a następnie zamknąć te bilety w preferowanej kolejności.


Stwórz rozwiązanie Help Desk dla swojego zespołu wsparcia

Popraw czas rozwiązywania problemów i obsługę klienta, tworząc Bazę wiedzy z artykułami pomocy technicznej za pomocą naszych rozwiązań pomocy technicznej. Umożliwi to Twojemu personelowi wsparcia skuteczne zapewnienie odpowiednich rozwiązań dla biletów klientów.


Zapewnij Centrum pomocy

Pomóż swoim klientom proaktywnie, zanim skontaktują się z zespołem pomocy. Dzięki Centrum pomocy możesz stworzyć dla swoich klientów Bazę wiedzy, która jest dla nich dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Ta funkcja umożliwia również klientom tworzenie zgłoszenia i śledzenie go online, eliminując potrzebę kontaktu z centrum wsparcia.


Zarządzaj umowami i umowami o poziomie usług

Po utworzeniu zgłoszenia klienta nasze oprogramowanie pomocy technicznej uwzględni odpowiedni czas rozwiązania w oparciu o Twoje godziny pracy. Jeśli te parametry zostaną pominięte, zgłoszenie zostanie automatycznie eskalowane. Zostaniesz również powiadomiony, gdy umowa o świadczenie usług lub kontrakt wkrótce wygaśnie. Możesz także skorzystać z zaawansowanej funkcji przepływu pracy, która pozwala zautomatyzować przydziały, alerty, e-maile i tworzyć zadania.

Twórz raporty standardowe i niestandardowe

Otrzymuj szczegółowe raporty zawierające wszystkie ważne fakty dotyczące wydajności Twojego centrum wsparcia. Możesz określić średni czas rozwiązania, liczbę biletów zamkniętych na agenta dziennie, liczbę biletów otwartych na produkt i więcej.

Dostosuj swój HelpDesk

Kontroluj wygląd i styl swojego działu pomocy, dostosowując karty robocze, role i profile pracowników, działy, reguły przepływu pracy, szablony wiadomości e-mail, formularze internetowe, godziny pracy i parametry, foldery pomocy, katalog, konta, kontakty i nie tylko.

    • Related Articles

    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
    • Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

      Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.        Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj ...
    • Czy darmowy plan startowy w Zoho Desk jest dla nas idealny?

      Niezależnie od tego, czy prowadzisz zespół składający się z siedmiu czy siedmiuset agentów, Zoho Desk zapewni Ci ochronę. Zapewnia zadowolenie klientów na każdą skalę. Wierzymy, że małe firmy muszą również być w stanie zapewnić obsługę klienta na ...
    • Zarządzanie główną osobą kontaktową twojego Help Desk

      Podstawowym kontaktem jest osoba, która początkowo założyła Twoje konto Zoho Desk. Wszystkie wiadomości e-mail z powiadomieniami o subskrypcji konta, takie jak uaktualnienie lub obniżenie planu, zmiana informacji rozliczeniowych karty kredytowej lub ...