Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone dla firm, które mają ugruntowany proces wsparcia.

Aktualizacja planu Zoho Desk jest szybka, prosta i możesz to zrobić tyle razy, ile chcesz. Możesz uaktualnić z:
  • Free do Standard
  • Free do Professional
  • Free do Enterprise
  • Standard do Professional or
  • Professional do Enterprise

Notatka:
  • Tylko główna osoba kontaktowa (lub superadministrator) może zarządzać subskrypcjami w Twoim helpdesku.
  • Jeśli chcesz przedłużyć bezpłatny okres próbny poza okres 15 dni, napisz do nas na adres support@zohodesk.com
  • Nie możesz subskrybować różnych typów licencji dla agentów w ramach tego samego konta. Na przykład nie można podzielić agentów na licencje na poziomie Professional i Enterprise.

Aby uaktualnić swój plan Zoho Desk:
  1. Kliknij swoje zdjęcie konta w prawym górnym rogu działu pomocy.
  2. Kliknij Uaktualnij na dole okna profilu.
    Strona Zoho Store otwiera się w nowej karcie.
  3. Na stronie sklepu Zoho możesz zobaczyć szczegóły innych planów, które możesz uaktualnić.



  4. Wybierz plan
    • Kliknij Uaktualnij na planie, który chcesz subskrybować.
  5. Szczegóły planu
    • Wybierz opcję Miesięczny lub Roczny w zależności od preferencji.
    • Wprowadź liczbę agentów, aby kupić licencje agenta w ramach tego konkretnego planu.
    • Na podstawie Twojego wyboru strona wskaże całkowitą kwotę do zapłaty
  6. Kliknij Kontynuuj.
  7. Przegląd zamówienia:
    • Sprawdź szczegóły subskrypcji i kliknij Potwierdź, aby dokonać płatności.
  8. Szczegóły płatności:
    • Dokończ transakcję za pomocą karty kredytowej lub środków na koncie PayPal.
Twoje konto Zoho Desk zostanie zaktualizowane w zależności od wybranego przez Ciebie planu.

Notatka:
  • Po uaktualnieniu proporcjonalny koszt przejścia z tańszego planu na droższy jest naliczany w momencie zmiany.
  • Twoja subskrypcja będzie odnawiana automatycznie co miesiąc, chyba że zdecydujesz się przejść na nasz bezpłatny plan przed rozpoczęciem kolejnego cyklu rozliczeniowego.
  • Twój okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu przejścia z bezpłatnego okresu próbnego na plan płatny.
  • Po uaktualnieniu konta nie będziesz mieć prawa do pozostałej części okresu próbnego

    • Related Articles

    • Zarządzanie stanowiskami licencyjnymi

      Agenci to ci, którzy mogą logować się do Twojego konta Zoho Desk, uzyskiwać dostęp do danych pomocy technicznej i korzystać z różnych funkcji zgodnie z uprawnieniami skonfigurowanymi przez administratora. Możesz dodawać miejsca do istniejącego planu ...
    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Dlaczego warto wybrać nasz plan Enterprise?

      Plan Enterprise został zaprojektowany tak, aby oferować dużą wartość każdej dużej firmie. Dotyczy to zwłaszcza firm, które chcą obniżyć koszty wsparcia (w porównaniu z konkurencyjnymi help deskami), jednocześnie zwiększając produktywność swoich ...
    • Zarządzanie główną osobą kontaktową twojego Help Desk

      Podstawowym kontaktem jest osoba, która początkowo założyła Twoje konto Zoho Desk. Wszystkie wiadomości e-mail z powiadomieniami o subskrypcji konta, takie jak uaktualnienie lub obniżenie planu, zmiana informacji rozliczeniowych karty kredytowej lub ...
    • Konfigurowanie linku do anulowania subskrypcji

      Pozwól klientom wypisać się z Twojej komunikacji e-mailowej, tworząc link rezygnacji z subskrypcji i osadzając go w wiadomościach e-mail lub hostingu na stronach internetowych. Możesz użyć domyślnego linku zdefiniowanego przez system lub utworzyć ...