Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?

Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.

      

Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj zgłoszenie, który pozwala szybko zarejestrować zgłoszenie. Oto kroki, aby dodać bilet:
  1. Z modułu Bilety naciśnij  znak znajdujący się na górnym pasku narzędzi. 
  2. Określ odpowiedni dział (jeśli masz więcej niż jeden), do którego powinien należeć bilet. 
  3. Wprowadź imię i nazwisko osoby kontaktowej żądającego. Możesz wybrać spośród sugerowanych kontaktów, jeśli zgłaszający jest istniejącym użytkownikiem.
  4. Wprowadź nazwę konta wnioskodawcy. Pole nazwy konta jest wypełniane automatycznie po wybraniu sugerowanego kontaktu, z którym powiązane jest konto.
  5. Wprowadź adres e-mail i telefon wnioskodawcy. Pola e-mail i telefon są wypełniane automatycznie po wybraniu sugerowanego kontaktu zawierającego te dane.
  6. Wprowadź temat biletu oprócz innych właściwości biletu, które dodają kontekst do żądania klienta.
  7. Kliknij Prześlij
Klient otrzyma potwierdzenie e-mailem z identyfikatorem biletu i innymi powiązanymi informacjami. 

Notatka:
  • System doda nowy kontakt (z imieniem, adresem e-mail i innymi istotnymi szczegółami), gdy zgłoszenie zostanie zgłoszone dla/przez zgłaszającego, który jeszcze nie istnieje. To samo dotyczy Kont i Produktów.
  • Możesz dodać załączniki podczas tworzenia zgłoszenia. Chociaż możesz przesłać wiele plików, upewnij się, że każdy z nich nie przekracza 20 MB.
  • Gdy agent tworzy nowy bilet, domyślnie przyjmuje agenta/przesyłającego jako właściciela.

    • Related Articles

    • Czym jest Desk Zoho?

      Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
    • Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk

      Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
    • Aktualizacja subskrypcji Zoho Desk

      Plany Zoho Desk zostały zaprojektowane tak, aby pomóc Ci skalować proces obsługi klienta wraz z rozwojem. Nasz bezpłatny plan jest idealny dla klientów, którzy właśnie przeszli ze wsparcia przez e-mail, podczas gdy nasze płatne plany są przeznaczone ...
    • Zarządzanie główną osobą kontaktową twojego Help Desk

      Podstawowym kontaktem jest osoba, która początkowo założyła Twoje konto Zoho Desk. Wszystkie wiadomości e-mail z powiadomieniami o subskrypcji konta, takie jak uaktualnienie lub obniżenie planu, zmiana informacji rozliczeniowych karty kredytowej lub ...
    • Jak automatycznie zamykać bilety?

      Korzystając z zasad Supervisora, możesz automatycznie zamknąć bilety Zoho Desk po określonym czasie lub po zmianie ich statusu. Oznacza to, że Twoi agenci nie będą musieli kiwnąć palcem, aby usunąć stare bilety z kolejki. Jest to szczególnie ...