Jak ręcznie stworzyć zgłoszenie w Zoho Desk?
Obecnie większość firm obsługuje swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien w końcu zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem.
Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs Dodaj zgłoszenie, który pozwala szybko zarejestrować zgłoszenie. Oto kroki, aby dodać bilet:
- Z modułu Bilety naciśnij
znak znajdujący się na górnym pasku narzędzi. - Określ odpowiedni dział (jeśli masz więcej niż jeden), do którego powinien należeć bilet.
- Wprowadź imię i nazwisko osoby kontaktowej żądającego. Możesz wybrać spośród sugerowanych kontaktów, jeśli zgłaszający jest istniejącym użytkownikiem.
- Wprowadź nazwę konta wnioskodawcy. Pole nazwy konta jest wypełniane automatycznie po wybraniu sugerowanego kontaktu, z którym powiązane jest konto.
- Wprowadź adres e-mail i telefon wnioskodawcy. Pola e-mail i telefon są wypełniane automatycznie po wybraniu sugerowanego kontaktu zawierającego te dane.
- Wprowadź temat biletu oprócz innych właściwości biletu, które dodają kontekst do żądania klienta.
- Kliknij Prześlij.
Klient otrzyma potwierdzenie e-mailem z identyfikatorem biletu i innymi powiązanymi informacjami.
Notatka:
- System doda nowy kontakt (z imieniem, adresem e-mail i innymi istotnymi szczegółami), gdy zgłoszenie zostanie zgłoszone dla/przez zgłaszającego, który jeszcze nie istnieje. To samo dotyczy Kont i Produktów.
- Możesz dodać załączniki podczas tworzenia zgłoszenia. Chociaż możesz przesłać wiele plików, upewnij się, że każdy z nich nie przekracza 20 MB.
- Gdy agent tworzy nowy bilet, domyślnie przyjmuje agenta/przesyłającego jako właściciela.
Related Articles
Czym jest Desk Zoho?
Oprogramowanie do zarządzania biurem pomocy dla Twojej firmy Zoho Desk to internetowe oprogramowanie pomocy technicznej, które daje możliwość efektywnego zarządzania działaniami obsługi klienta. Zoho Desk umożliwia łatwe przypisywanie, śledzenie i ...
Jak ręcznie zarejestrować zgłoszenie w Zoho Desk?
Większość firm obsługuje dziś swoich klientów przez telefon. Tak więc, gdy agent usłyszy, czego chce klient przez telefon, powinien ostatecznie zarejestrować zgłoszenie, aby potwierdzić problem. Zoho Desk zapewnia intuicyjny interfejs dodawania ...
Przekazywanie e-maili wsparcia do Zoho Desk
Twórz zgłoszenia pomocy technicznej w Zoho Desk, przekazując wiadomości e-mail otrzymane na Twój zewnętrzny adres e-mail. Musisz skonfigurować regułę przekierowania (w swoim kliencie poczty e-mail), aby przekierować wiadomości e-mail otrzymane w ...
Jak połączyć Zoho Desk z innym systemem ?
Po pierwsze. https://www.zoho.com/desk/integrations.html W tym linku są gotowe integracje Zoho Desk opracowane przez Zoho i partnerów w Marketplace. Po drugie. Do integracji można użyć dodatkowego ( taniego) komponentu Zoho który łączyć się może ...
Jak połączyć zgłoszenia w Desk?
Gdy użytkownicy napotykają problemy lub potrzebują pomocy, często czują potrzebę zakomunikowania pilności, gdy kontaktują się z zespołem pomocy technicznej. W związku z tym często tworzą wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu w różnych ...