Zarządzaj danymi CRM
Scalanie zduplikowanych rekordów
Kiedy pracujesz ze znaczną ilością danych, utrzymywanie bazy danych wolnej od duplikatów staje się dość trudne. Wraz ze wzrostem możliwości tworzenia rekordów w CRM wzrastają również szanse na zduplikowanie wpisów. Na przykład ten sam lead może ...
Zarządzaj miejscem do przechowywania danych
Przestrzeń dyskowa w Zoho CRM jest podzielona na dwie kategorie: Dane i Plik, co zapewnia wyraźniejszą reprezentację. Te kategorie są dalej podzielone na szczegóły dotyczące przechowywania i użytkowania. Przechowywanie danych Jest to całkowita ...
Deduplikuj rekordy (automatyczne scalanie duplikatów)
Jeśli nie masz pewności, które rekordy zostały zduplikowane, możesz pozwolić CRM na sprawdzenie modułów za pomocą narzędzia Deduplikuj. CRM automatycznie znajdzie i połączy dokładne dopasowania. W przypadku konfliktów w wartościach pól należy ręcznie ...
Kosz
Wszystkie rekordy i pliki, które zostaną usunięte z konta Zoho CRM, będą przechowywane w koszu. Rekordy możesz przywrócić z kosza w ciągu 60 dni, po czym zostaną trwale usunięte z Twojego konta CRM. Możesz również ręcznie usunąć rekordy z kosza przed ...
Sprawdzanie zduplikowanych rekordów w Zoho CRM
Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...