Zarządzaj miejscem do przechowywania danych

Zarządzaj miejscem do przechowywania danych

Przestrzeń dyskowa w Zoho CRM jest podzielona na dwie kategorie: Dane i Plik, co zapewnia wyraźniejszą reprezentację. Te kategorie są dalej podzielone na szczegóły dotyczące przechowywania i użytkowania.

Przechowywanie danych

Jest to całkowita przestrzeń zajmowana przez rekordy w module standardowym i niestandardowym, obejmująca uwagi dodawane do rekordów. Obejmuje również miejsce zajmowane przez dane w Twoim koszu.

Jak obliczane jest przechowywanie danych?

Przechowywanie danych jest obliczane na podstawie rozmiaru rekordów przechowywanych w każdym module, notatek dodanych do rekordów oraz danych przechowywanych w koszu.
(Są to przybliżone wartości, które są określane na podstawie średniego zużycia przez użytkownika).

Moduł
Rozmiar
Moduły zdefiniowane przez system
(Leads, Contacts, Accounts, Deals, Campaigns, Products, Vendors, Quotes, Purchase Orders, Invoices, Sales Orders, Cases, Price Books, Visits, Tasks, Calls, and Events)
2 KB
Moduły niestandardowe
2 KB
Łączenie modułów
1 KB
Notatki
1 KB
E-mail (każdy wpis na liście związanej z e-mailami)
1 KB
Kosz
Rozmiar dla każdego komponentu będzie taki sam jak powyżej

Zakup dodatkowego miejsca na dane

Oprócz domyślnej przestrzeni dyskowej, która jest dostarczana z edycją subskrybowaną, możesz osobno zakupić dodatkową przestrzeń dyskową na dane. 
(Należy pamiętać, że ograniczenie edycyjne przechowywania danych nie ma jeszcze zastosowania. Zostanie wdrożone za trzy miesiące)

Przed wprowadzeniem ograniczeń danych:
Dodatkowe przechowywanie danych w cenie 5/100 MB/miesiąc (około 5000 rekordów) — jest to obecnie zakup offline i nie jest jeszcze wymieniony w ramach subskrypcji Zarządzaj. 
Poinformujemy Cię o aktualnym wykorzystaniu przechowywania danych. Jeśli jesteś bliski wyczerpania limitu przestrzeni dyskowej lub osiągnąłeś już limit, możesz dokupić dodatkowe miejsce. 
Pamiętaj, że dodatkowa przestrzeń dyskowa jest naliczana co miesiąc, co oznacza, że będziesz musiał nadal płacić 5 USD w każdym kolejnym miesiącu.
Po wprowadzeniu ograniczeń danych: 
Pojawi się opcja zakupu magazynu danych w aplikacji. Będzie to dostępne w zarządzaniu subskrypcjami w momencie wprowadzania ograniczeń danych
Będziesz mieć prawo do domyślnej przestrzeni dyskowej na podstawie zakupionej subskrypcji Zoho CRM.
W przypadku wersji próbnych podstawowy limit przechowywania danych wynosi tylko 5000 rekordów. Jeśli jednak użytkownik zdecyduje się wypróbować dowolną edycję podczas subskrypcji wersji płatnej, będzie miał prawo do podstawowego przechowywania zakupionej edycji (ograniczenia wersji próbnych nie będą miały zastosowania). Na przykład, jeśli subskrybujesz wersję Professional i wybierzesz wersję próbną Enterprise, limity przechowywania danych będą zgodne z wersją Professional
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje dotyczące dostępności magazynu danych:  
Edition
Pamięć podstawowa dla organizacji
(wartości przybliżone)
Dodatkowe miejsce dla organizacji
(na podstawie każdej zakupionej licencji użytkownika)
Maksymalna dodatkowa pamięć
Free
5,000 records
(10MB)
W wersji bezpłatnej nie można kupić dodatkowych licencji użytkownika.
-
Starter
10,000 records
(20MB)
NA
(zakup licencji użytkownika nie zwiększy podstawowego limitu miejsca)
-
Standard
100,000 records
(200 MB)
NA
(zakup licencji użytkownika nie zwiększy podstawowego limitu miejsca)
-
Professional
5 GB
(2.5 million records)
10 MB
5 GB
Enterprise
10 GB
(5 million records)
20 MB
10 GB
CRM Plus
10 GB
20 MB
10 GB
Zoho One
10 GB
20 MB
10 GB
Ultimate
10 GB
100 MB
(50,000 records)
10 GB
Na przykład, jeśli wykupisz edycję Professional i kupisz 2 licencje użytkownika, otrzymasz łącznie 5 GB + 20 MB (10 MB na każdego użytkownika). Możesz kupić dodatkowe miejsce na dane, aby rozszerzyć limit do maksymalnie 5 GB (ta pamięć jest niezależna od zakupu licencji użytkownika). 

Uzasadnienie rozdzielenia przechowywania danych i plików

Dane, które przechowujesz w CRM, są wykorzystywane przez system do generowania istotnych informacji. Na przykład szczegóły potencjalnych klientów są przetwarzane przez CRM w celu generowania raportów, pulpitów nawigacyjnych, dokonywania prognoz, udzielania rekomendacji i tworzenia niestandardowych analiz. Aby zebrać przydatne i przydatne informacje, system musi wykonać wiele operacji na przechowywanych danych.
Ponadto, jeśli niekontrolowane i nieograniczone dane są przechowywane przez długi czas, trudno jest dokonać miarodajnych analiz, a wyniki mogą być wypaczone. Dlatego ważne jest, aby kontrolować dane, które są wprowadzane i przechowywane na koncie CRM Twojej organizacji, a także jest niezbędne do utrzymania czystej bazy danych.

Komponenty w przechowywaniu danych

Przechowywanie danych jest podzielone na szczegóły dotyczące przechowywania i użytkowania.
W szczegółach przechowywania możesz zobaczyć:
  1. łączna powierzchnia przydzielona na przypisaną subskrypcję.
  2. używane przechowywanie danych
  3. pozostała przestrzeń do przechowywania (okresowo obliczamy pozostałą przestrzeń).

W szczegółach użytkowania możesz zobaczyć całkowitą przestrzeń zajmowaną przez dane w każdym module, w tym wszystkie zapisy i notatki. 

Aby wyświetlić magazyn danych
  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Administracja danymi > Pamięć.
  2. Na stronie Przechowywanie kliknij kartę Dane, aby wyświetlić całkowitą przestrzeń do przechowywania danych i szczegóły użycia każdego użytkownika.

Nośnik danych

Obejmuje przestrzeń zajmowaną przez obrazy, załączniki (rekordy i wiadomości e-mail), szablony wiadomości e-mail i dokumenty powiązane z rekordem. Możesz zobaczyć podział pamięci pod kątem funkcji, na przykład korespondencji seryjnej i dokumentów. Wykorzystana pamięć obejmuje również miejsce zajmowane przez dane i pliki znajdujące się w koszu.
Możesz kupić dodatkowe miejsce na pliki (minimum 5 GB) w cenie 4 USD/miesiąc za 5 GB. Możesz kupić do 100 GB dodatkowej przestrzeni dyskowej na stronie Zarządzaj subskrypcją na swoim koncie CRM.
W szczegółach przechowywania możesz zobaczyć całkowitą przestrzeń zajmowaną przez pliki.
W szczegółach użytkowania możesz zobaczyć miejsce zajmowane przez poszczególne osoby w Twoim zespole.

Aby wyświetlić magazyn plików
  1. Wybierz kolejno Konfiguracja > Administracja danymi > Pamięć.
  2. In the Storage page, click the File tab to view the total file storage and usage details.
    • Related Articles

    • Rodzaje bezpieczeństwa danych — przegląd

      Zarządzanie złożonością administrowania bezpieczeństwem jest jednym z rosnących problemów w każdym przedsiębiorstwie, zwłaszcza otwartym na e-commerce lub z dużymi sieciami. W tak wymagających czasach dostępność Zarządzania Bezpieczeństwem jest ...
    • Konfigurowanie reguł udostępniania danych

      Domyślnie prawa dostępu do rekordów CRM są ustawione jako prywatne, dzięki czemu właściciel rekordu i jego menedżer mogą nadzorować dane CRM. Jednak korzystając z reguł udostępniania danych, możesz rozszerzyć prawa dostępu na użytkowników należących ...
    • Eksportowanie danych CRM

      Zoho CRM udostępnia dwie opcje eksportu danych CRM: Eksportuj dane (moduły i raporty) Poproś o kopię zapasową danych CRM Eksportuj dane modułu Funkcja Eksportuj dane pozwala na eksport danych (w formacie CSV) z poszczególnych modułów CRM. Po ...
    • Importowanie danych do Zoho CRM

      Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...