Kosz w CRM Zoho

Kosz

Wszystkie rekordy i pliki, które zostaną usunięte z konta Zoho CRM, będą przechowywane w koszu. Rekordy możesz przywrócić z kosza w ciągu 60 dni, po czym zostaną trwale usunięte z Twojego konta CRM. Możesz również ręcznie usunąć rekordy z kosza przed domyślnym okresem usuwania.


Notatka
  • Rekordy w koszu będą dostępne na podstawie hierarchii ról Twojej organizacji i Twojego pozwolenia na wyświetlanie rekordów.

Przywróć rekordy

W razie potrzeby możesz przywrócić usunięte rekordy z kosza.

Aby przywrócić rekordy z kosza

  1. Przejdź do opcji Konfiguracja > Administracja danymi > Kosz.
  2. W Koszu zaznacz pola wyboru rekordów, które chcesz przywrócić.
  3. Kliknij Przywróć.
Usuń rekordy z kosza

W razie potrzeby możesz ręcznie usunąć rekordy z kosza.

Aby usunąć rekordy z kosza

  1. Przejdź do opcji Konfiguracja > Administracja danymi > Kosz.
  2. W Koszu zaznacz pola wyboru rekordów, które chcesz trwale usunąć.
  3. Kliknij Usuń.

    • Related Articles

    • Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów

      Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM ​
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Specyfikacje w Zoho CRM

      Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
    • Instalowanie aplikacji mobilnej CRM

      Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
    • Zarządzanie wieloma organizacjami CRM

      Uzyskaj dostęp do wielu kont CRM za pomocą jednego logowania Zoho CRM umożliwia użytkownikom dostęp do wielu kont organizacyjnych (CRM) przy użyciu tego samego adresu e-mail. Jest to szczególnie przydatne dla organizacji, które prowadzą różne konta ...