Rozwiązywanie problemów
Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk
1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
Rozwiązywanie problemów z przepływami pracy
1. Przepływ pracy nie został wyzwolony dla niektórych rekordów. Potwierdź źródło rekordu. Upewnij się, że nie został utworzony z widoku arkusza lub przez import. Jeśli źródłem rekordów jest API , "trigger["workflow"]" musi być uwzględniony w treści ...
Rozwiązywanie problemów z szablonami wiadomości e-mail
1. Szczegóły produktu nie znajdują się w tabeli utworzonej w szablonie. Szczegóły produktu będą dostępne tylko wtedy, gdy w szablonie została dodana domyślna tabela produktów. Jeśli pola w sekcji Szczegóły produktu zostaną dodane osobno, wartości ...
Rozwiązywania problemów z planami
1. Nie mogę znaleźć stworzonego przeze mnie planu. Sprawdź, czy wybrano opcję Wszystkie moduły w obszarze Konfiguracja > Automatyzacja procesów > Plan. Dopiero wtedy schematy utworzone dla wszystkich modułów zostaną wyświetlone w widoku listy. 2. ...
Rozwiązywanie problemów z dostosowywaniem modułu
Rozwiązywanie problemów z modułami i polami 1. Dlaczego edytor przesuwa się od góry do dołu zamiast od lewej do prawej, gdy klikam klawisz Tab podczas tworzenia lub edytowania rekordu? Kolejność zależy od preferencji kolejności kart ustawionych przez ...