Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM?

Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować aplikacji z Marketplace z CRM, jeśli nie masz odpowiednich uprawnień lub profilu. Jeśli nie możesz zintegrować Zoho Desk z Zoho CRM, skontaktuj się z lokalnym administratorem.
 
Wyłączony klucz API: może się to zdarzyć, jeśli użytkownik został wyłączony w momencie integracji, więc klucz API mógł zostać wyłączony. Administrator może włączyć użytkownika i kontynuować integrację.
 
Konto wyłączone: moduły Kontakty, Oferty i Konta to domyślne moduły w CRM, które wyświetlają bilety Zoho Desk na powiązanych listach. Jeśli moduł kont został wyłączony lub pole nazwy konta znajduje się w Nieużywanych polach w module Kontakty Twojego konta CRM, integracja nie powiedzie się. Upewnij się, że pole nazwy konta jest obecne.

 

Konto już istnieje: jeśli Twoje konto CRM jest już zmapowane na konto Desk w innej organizacji, zostanie wyświetlony komunikat o błędzie „Twoja organizacja jest już zintegrowana”. Jeśli tego nie wiesz lub pamiętasz, najpierw sprawdź, czy Twoje konto CRM zostało już zintegrowane. Jeśli tak, spróbuj usunąć poprzednią integrację.
 
Jeśli Twoje konto nie jest połączone z Zoho Desk, ale otrzymujesz ten błąd, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia CRM pod adresem crmsupport@zohocrm.com.
 

Awaria danych: Może wystąpić awaria podczas integracji, gdy dane są synchronizowane między CRM a kontem Desk. Ten problem jest zazwyczaj rozwiązywany przez ponowne uruchomienie migracji i ponowne zintegrowanie CRM z DESK.
 
Jeśli nie masz pewności co do przyczyny niepowodzenia integracji, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem crmsupport@zohocrm.com
 

 

2. Dlaczego lista związana z Zoho Desk nie wyświetla się dla rekordu mojego niestandardowego modułu na moim koncie CRM?

Dzieje się tak, ponieważ lista Powiązanych z CRM nie została włączona dla tego niestandardowego modułu na stronie Zoho Desk Integration na Twoim koncie CRM.

Aby go włączyć, przejdź do Zoho CRM > Ustawienia > Rynek > Zoho > Zoho Desk > Zarządzaj > Wybierz moduł niestandardowy, a następnie zapisz konfigurację




 

 

3. Utworzyłem zgłoszenie na stronie szczegółów rekordu Kontakty, ale nie widać na nim żadnego zgłoszenia, chociaż zgłoszenie jest dostępne w Biurku

Bilet mógł zostać utworzony w innym dziale niż ten, w którym aktywny jest użytkownik (agent).

Potwierdź, kto posiada uprawnienia działu, aby wyświetlić bilety. Możesz nadać uprawnienia użytkownikowi dla tego działu w swojej organizacji, jeśli chcesz, aby wyświetlał odpowiednie zgłoszenia tych działów.
 
Przejdź do Konto Zoho Desk > Ustawienia > Ogólne > Dział i upewnij się, że użytkownik jest aktywny w odpowiednim dziale.
 




4. Dlaczego otrzymuję komunikat „Integracja CRM nie jest autoryzowana dla portalu” podczas zapisywania ustawień Zoho CRM i Desk Synchronization w Zoho Desk?

Być może zmieniłeś wersję CRM na wersję, która nie obsługuje rozszerzeń. Musisz sprawdzić dostępność funkcji dla różnych edycji Zoho CRM dostępnych w ramach subskrypcji.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć dostępność funkcji.
 
Upewnij się, że Twoje konto nie zostało zmienione na bezpłatną wersję Zoho CRM.

 

 

5. Dlaczego na liście związanej z Zoho Desk w module kontaktów mojego konta CRM nie ma opcji o nazwie „+ Nowy”?

Ten problem może wystąpić, jeśli kontakt nie przechowuje wartości pola „adres e-mail” w rekordach. Upewnij się, że adres e-mail jest obecny i będziesz mógł zobaczyć zakładkę „+ Nowy” na liście związanej z Zoho Desk.

 

 

 

6. Dlaczego moduł Zoho Desk nie jest dostępny na liście modułów, chociaż widzę go w zakładce Organizuj moduł, a także na liście związanej z Zoho Desk?

Jest to sporadyczny problem, który można naprawić, tworząc fikcyjny bilet na liście powiązanej z Zoho Desk pod dowolnym kontaktem lub kontem. Spowoduje to odświeżenie konta, a moduł Desk zostanie włączony na Twoim koncie CRM.

 


7. Dlaczego moje kontakty w CRM nie są synchronizowane z Biurkiem?

 

Twoja błyskawiczna synchronizacja została zatrzymana lub wstrzymana. Musisz wznowić synchronizację ze strony integracji Zoho Desk w swoim CRM.
 
Aby wznowić, przejdź do Zoho CRM > Ustawienia > Rynek > Zoho > Zoho Desk > Zarządzaj > Ustawienia synchronizacji > Wznów synchronizację.
 

 

8. Dlaczego po usunięciu rekordu z mojego konta CRM został on również usunięty z konta Desk?

 

Dzieje się tak, ponieważ preferencje zostały ustawione w taki sposób, że jeśli jakikolwiek rekord w module kontaktów lub kont zostanie usunięty, odpowiedni rekord zostanie również usunięty z konta Desk.
 
Musisz zmienić preferencje z Pulpit > Ustawienia > Rynek > Zoho > Zoho CRM > Preferencje.
 
Jeśli nie chcesz, aby Twoje rekordy zostały usunięte z CRM lub Desk, wybierz „Nigdy nie usuwaj” w odpowiednich polach.
 


    • Related Articles

    • Rozwiązywanie problemów z dostosowywaniem modułu

      Rozwiązywanie problemów z modułami i polami 1. Dlaczego edytor przesuwa się od góry do dołu zamiast od lewej do prawej, gdy klikam klawisz Tab podczas tworzenia lub edytowania rekordu? Kolejność zależy od preferencji kolejności kart ustawionych przez ...
    • Rozwiązywanie problemów z przepływami pracy

      1. Przepływ pracy nie został wyzwolony dla niektórych rekordów. Potwierdź źródło rekordu. Upewnij się, że nie został utworzony z widoku arkusza lub przez import. Jeśli źródłem rekordów jest API , "trigger["workflow"]" musi być uwzględniony w treści ...
    • Rozwiązywanie problemów z szablonami wiadomości e-mail

      1. Szczegóły produktu nie znajdują się w tabeli utworzonej w szablonie. Szczegóły produktu będą dostępne tylko wtedy, gdy w szablonie została dodana domyślna tabela produktów. Jeśli pola w sekcji Szczegóły produktu zostaną dodane osobno, wartości ...
    • Integracja projektów Zoho — przegląd

      Sprawne planowanie to klucz do sukcesu każdego projektu biznesowego. Firma zawsze pracuje w zespole z kilkoma projektami i osobami z nimi związanymi. Jeśli nie są one efektywnie zaplanowane i zarządzane, wydajność spada. Na ratunek przychodzi ...
    • Praca z integracją formularzy Zoho

      Czym są formularze Zoho? Korzystając z Zoho Forms, możesz łatwo zbudować formularz online dla wszystkich Twoich potrzeb biznesowych. Stwórz i dostosuj formularz, dodaj wymagane pola i wyślij go swoim klientom, ułatwiając tym samym zbieranie danych. ...