Rozwiązywanie problemów z szablonami wiadomości e-mail

Rozwiązywanie problemów z szablonami wiadomości e-mail

1. Szczegóły produktu nie znajdują się w tabeli utworzonej w szablonie.
Szczegóły produktu będą dostępne tylko wtedy, gdy w szablonie została dodana domyślna tabela produktów. Jeśli pola w sekcji Szczegóły produktu zostaną dodane osobno, wartości tych pól nie będą obsługiwane.
2. Otrzymałem komunikat o błędzie, że szablon przekracza 200 000 znaków.
Ten problem występuje z powodu kopiowania i wklejania zawartości z jednego źródła do drugiego. Spowoduje to pojawienie się w szablonie "<! zawartość xml !>". To powinno zostać usunięte.
  1. Otwórz utworzony szablon, który nie jest zapisywany.
  2. Kliknij zawartość prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję Sprawdź element.
  3. Wybierz Konsola w dolnej zakładce.
  4. Wyszukaj „<CENTER>” , a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz edytuj jako html.
  5. Usuń zawartość sekcji, skopiuj i wklej nową zawartość z załącznika, a następnie kliknij Zapisz.
3. Szablon wyglądał idealnie, kiedy go tworzyłem, ale na podglądzie wydruku wygląda nierówno.
Wypróbuj podgląd wydruku szablonu w różnych przeglądarkach. Jeśli wygląda źle tylko w jednej konkretnej przeglądarce, może być konieczne zaktualizowanie przeglądarki. Jeśli nadal wygląda nieprawidłowo, wyślij kod HTML zawartości do naszego zespołu pomocy technicznej, abyśmy mogli udzielić dalszej pomocy. 
4. Jaka jest maksymalna liczba kontaktów, które można powiązać z kontem, aby korespondencja seryjna działała?
Aby funkcja korespondencji seryjnej działała, z kontem można powiązać maksymalnie 100 kontaktów. Na przykład, jeśli masz 130 kontaktów powiązanych z jednym rekordem konta, korespondencja seryjna będzie działać tylko dla pierwszych 100 kontaktów. Korespondencja seryjna zostanie wysłana do ostatnio utworzonych 100 rekordów.
5. Nie mogę wysyłać e-maili z modułu Konta, ale istnieje możliwość stworzenia szablonu wiadomości e-mail.
Szablon dla modułu Konta służy do wysyłania powiadomień e-mail poprzez przepływy pracy automatyzacji i plany.
Na przykład:
Chcesz powiadomić niektórych użytkowników e-mailem o utworzeniu nowego konta.
Należy utworzyć szablon wiadomości e-mail ze szczegółami konta za pomocą pól korespondencji seryjnej z modułu Konta. Następnie szablon wiadomości e-mail musi być powiązany z regułą przepływu pracy jako akcja.




6. Czy mogę zwiększyć rozmiar zdjęcia produktu w szablonie? 
Nie, nie możesz zwiększyć rozmiaru obrazu produktu w szablonie, gdy używasz pola field(${product.product image}). Plik obrazu, który prześlesz do pola, określi rozmiar renderowany w szablonie.]
„Nie możemy dostosować obrazu produktu w szablonie zasobów reklamowych”. Rozmiar obrazu przesłany w rekordzie produktu zostanie odzwierciedlony w szablonach. Dlatego jeśli chcesz dostosować rozmiar, dostosuj je w rekordzie Produktu i wygeneruj szablon, który będzie odzwierciedlony w szablonach.
7. Pole scalania Opis produktu w szablonie nie pobiera wartości z elementu zamówienia.
Upewnij się, że w szablonie zostało użyte pole ${Quotes.Product Description}, a nie ${Quotes.Description}. To częsty błąd.
8. W sekcji szablonu pozycji pozycji produktu, Suma całkowita nie pokazuje wartości, chociaż wartość jest widoczna w rekordzie.
Jeśli istnieją pola niestandardowe, takie jak Suma całkowita, Rabat lub Suma częściowa, które są podobne do pól zdefiniowanych przez system, mogą wystąpić konflikty z wartościami. W takim przypadku upewnij się, że odpowiednie moduły nie mają żadnych niestandardowych pól o nazwie pola Suma całkowita. 
9. Adres URL obrazu wstawiony do szablonu wiadomości e-mail jest wyświetlany jako uszkodzony obraz.

Upewnij się, że wstawiony adres URL obrazu działa niezależnie w przeglądarce jako publiczny adres URL. Jeśli tak, skontaktuj się z domeną witryny i napraw ją.
10. Obraz wstawiony do szablonu HTML jest pusty, ale działa w narzędziu do testowania HTML. 
Jeśli wstawiony obraz jest pusty, istnieje prawdopodobieństwo, że został wstawiony jako obraz tła, ponieważ szablony wiadomości e-mail Zoho CRM nie obsługują obrazów tła. Sprawdź, czy w kodzie HTML pojawia się „background-image: url”.

11. Jak mogę uniknąć szarego tła w szablonie?
  1. Edytuj swój szablon.
  2. Kliknij Tło w obszarze Wszystkie składniki.
  3. Zmień kolor zewnętrzny. Możesz wstawić wymagany kod szesnastkowy (kod koloru HTML).



    • Related Articles

    • Rozwiązywanie problemów z dostosowywaniem modułu

      Rozwiązywanie problemów z modułami i polami 1. Dlaczego edytor przesuwa się od góry do dołu zamiast od lewej do prawej, gdy klikam klawisz Tab podczas tworzenia lub edytowania rekordu? Kolejność zależy od preferencji kolejności kart ustawionych przez ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Rozwiązywanie problemów z przepływami pracy

      1. Przepływ pracy nie został wyzwolony dla niektórych rekordów. Potwierdź źródło rekordu. Upewnij się, że nie został utworzony z widoku arkusza lub przez import. Jeśli źródłem rekordów jest API , "trigger["workflow"]" musi być uwzględniony w treści ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Czy mogę powiązać Zadania/Notatki z konkretnym kontaktem CRM z poziomu Zoho Mail?

      Aby dodać zadanie/notatkę ze szczegółami kontaktu CRM, kliknij adres e-mail kontaktu w okienku podglądu wiadomości e-mail i wybierz Wyświetl informacje CRM. W sekcji czynności możesz powiązać zadanie/notatkę/zdarzenie z kontaktem CRM. Dodane encje ...