Rozwiązywanie problemów z dostosowywaniem modułu

Rozwiązywanie problemów z dostosowywaniem modułu

Rozwiązywanie problemów z modułami i polami

1. Dlaczego edytor przesuwa się od góry do dołu zamiast od lewej do prawej, gdy klikam klawisz Tab podczas tworzenia lub edytowania rekordu?
Kolejność zależy od preferencji kolejności kart ustawionych przez administratora dla każdego konkretnego układu i modułu.


2. Próbuję dodać nową wartość do pola listy wyboru i widzę błąd „Znaleziono zduplikowaną opcję. Wprowadź unikalną opcję”. Jak to rozwiązać?
Upewnij się, że wprowadzona wartość nie znajduje się w sekcjach wartości nieużywanych i używanych na liście wyboru.

W tym przykładzie wartość „Partner seminarium” może być dostępna w sekcji wartości używanych listy wyboru lub w sekcji wartości nieużywanych, ale nie w obu. W takim przypadku wartość z nieużywanej sekcji należy usunąć lub zmodyfikować.
3. Widzę komunikat o błędzie „Długość pola nadrzędnego powinna być mniejsza lub równa innej długości pola” Mapowanie konwersji potencjalnych klientów lub Konwersja zamówienia sprzedaży. Co to znaczy?
Podczas konwersji długość pola musi być zbliżona do długości pola, na które jest mapowane w układzie innego modułu.

Na przykład: Jednowierszowe pole w module Potencjalni klienci ma długość 100 znaków. Gdy to pole, które jest mapowane do innych modułów (takich jak Kontakty, Konta lub Oferty), musi być zmapowane na jednowierszowe pole o długości znaków mniejszej lub równej 100.
4. Dlaczego wyskakujące okienko Zweryfikuj szczegóły nie pojawia się, gdy oznaczę transakcję jako Zamkniętą Utraconą?
Upewnij się, że kategoria prognozy dla etapu Zamknięte Utrata jest pominięta, prawdopodobieństwo (%) wynosi 0, a Typ prognozy to Zamknięte Utrata.


5. Dlaczego niektóre pola są niedostępne podczas masowej aktualizacji?
Pole podstawowe w żadnej regule układu lub regule walidacji nie będzie dostępne do masowej aktualizacji.
Na przykład:
Zasady układu
Podstawowym polem używanym w tej regule układu jest nazwisko, więc to pole nie będzie dostępne do masowej aktualizacji.

Zasady walidacji
Podstawowymi polami używanymi w tej regule walidacji są Miasto i Źródło potencjalnego klienta, więc te pola nie będą dostępne do masowej aktualizacji.


6. Dlaczego niektóre pola nie są znalezione podczas korzystania z filtrów zaawansowanych, mimo że mam uprawnienia do odczytu i zapisu dla pól?
Upewnij się, że pole, którego szukasz, nie jest polem zaszyfrowanym. Zaszyfrowanych pól nie można znaleźć za pomocą filtrów zaawansowanych lub wyszukiwania według kryteriów i nie będą one widoczne w opcji Sortuj.

7. Pole wyboru nie jest aktualizowane w rekordzie kontaktu, gdy rekord przechodzi przez konwersję leada. Dlaczego to?
Wartość w polu wyboru nie zostanie zaktualizowana, jeśli rekord ma już wartość w tym polu.

Na przykład:
Pole wyboru ma wartość True, gdy jest zaznaczone, i False, gdy nie jest zaznaczone. Oznacza to, że gdy pole wyboru jest puste, w polu nadal znajduje się wartość (np. False). Tak więc wartość w polu nie zostanie zaktualizowana, gdy rekord zostanie przekonwertowany z potencjalnego klienta na kontakt.

8. Zmieniłem właściciela rekordu konta, a także wybrałem opcję przeniesienia wszystkich pozycji należących do aktualnego właściciela rekordu powiązanych z kontem do nowego właściciela rekordu, ale powiązane rekordy nie zostały ponownie przypisane do nowego właściciela rekordu. Dlaczego to?

Powiązane rekordy zostaną przeniesione tylko wtedy, gdy mają tego samego właściciela rekordu, co rekord konta.

Spójrzmy na przykład: Gdy zmienisz właściciela rekordu konta na Martę, tylko Kontakty, które wcześniej należały do Sandy (poprzedniego właściciela rekordu konta) zostaną przeniesione do Marty.

Sandy jest właścicielem rekordu konta, z którym jest powiązanych pięć kontaktów. Sandy jest właścicielem rekordu dwóch kontaktów powiązanych z tym kontem, a pozostałych trzech ma Paula jako właściciela rekordu.

9. Gdy próbuję utworzyć lub zapisać rekord, widzę następujący komunikat o błędzie:
„Ups, coś poszło nie tak! Spróbuj ponownie lub sprawdź następujące powody:
  1. Sprawdź swoją funkcję pod kątem ewentualnych nieudanych przypadków
  2. Sprawdź swoją funkcję pod kątem pętli, której odpowiedź może zająć trochę czasu"
Jak to rozwiązać?
Ten błąd występuje, gdy reguła walidacji jest tworzona na podstawie funkcji niestandardowej, która zawiera błąd lub gdy funkcja niestandardowa nie obsługuje wyjątku. Sprawdź, czy funkcja niestandardowa użyta w regule walidacji nie zawiera błędów.

10. Dlaczego nie mogę uzyskać dostępu do ustawień mapowania konwersji zlecenia sprzedaży lub mapowania konwersji oferty?

Ten błąd zostanie wyświetlony, jeśli użytkownik nie ma uprawnień dostępu do modułów biorących udział w konwersji lub jeśli moduły są ukryte dla uprawnienia Organizuj moduły.
Na przykład:
Podczas mapowania konwersji oferty ofertę można zwykle przekonwertować na zamówienie sprzedaży lub fakturę, ale jeśli którykolwiek z tych modułów jest wyłączony dla profilu użytkownika lub użytkownik nie ma uprawnień dostępu do żadnego modułu, zostanie wyświetlony komunikat o błędzie.

11. Dlaczego identyfikator pola zewnętrznego nie działa podczas tworzenia, edytowania lub aktualizowania rekordów za pomocą interfejsów API?
Aby użyć identyfikatora pola zewnętrznego, należy ustawić pole jako pole zewnętrzne.
  1. Przejdź do Setup, a następnie Moduły i Pola.
  2. Wybierz moduł, nad którym pracujesz, a następnie pole.
  3. Wybierz Edytuj właściwości i wybierz Ustaw jako pole zewnętrzne.
    Ta opcja jest dostępna tylko dla pól typu Pole jednowierszowe. Nie jest dostępna dla pól standardowych.

12. Dlaczego nie mogę zaktualizować pola listy wyboru podczas tworzenia lub edycji rekordu?
Jeśli pole listy wyboru nie jest edytowalne, musi zostać zmapowane jako pole zależności.
  1. Przejdź do Konfiguracja > Moduły i pola i wybierz moduł.
  2. Kliknij Ustawienia, a następnie wybierz Pole zależności mapy.
13. Dlaczego nie mogę zapisać układu po dodaniu nowego podformularza do modułu Inventory?
Widzę następujący komunikat o błędzie: „Przekroczono limit: maksymalna liczba wpisów wierszy dozwolonych we wszystkich podformularzach w module wynosi 200. Zmniejsz wpisy wierszy w podformularzach, a następnie zapisz układ”.

CRM dopuszcza maksymalnie 200 wpisów wierszy we wszystkich podformularzach w każdym module.

Domyślnie podformularz Produkt w module Zapasy ma maksymalną liczbę wpisów wierszy ustawioną na 200, więc użytkownicy nie będą mogli tworzyć nowych podformularzy bez uprzedniej zmiany limitu wpisów wierszy w podformularzu Produkt.

14. Próbuję utworzyć widok z wartością Lead Source „External Referral”, ale rekordy nie pojawiają się, mimo że są dostępne. Dlaczego to?
Potwierdź, że wartość listy wyboru w kryteriach widoku jest dokładnie taka sama, jaka pojawia się w rekordach. Gdy rekordy są tworzone za pomocą interfejsu API lub formularzy internetowych, użytkownicy mogą dodawać niestandardowe wartości listy wyboru bezpośrednio do rekordu przekazywanego za pośrednictwem interfejsu API lub formularza internetowego bez dodawania wartości do istniejącej listy wyboru w układzie.

Na przykład, jeśli użytkownik doda „Zewnętrzne odesłanie” lub „Zewnętrzne odesłanie” jako wartość w rekordzie, nie będzie on odpowiadał kryteriom widoku, czyli „Zewnętrzne odesłanie”. Aby rozwiązać ten problem, użytkownik może masowo zaktualizować istniejące rekordy o poprawną wartość.

Aby rozwiązać ten problem w przyszłych rekordach, użytkownik powinien zaktualizować ustawienia formularza internetowego lub wywołania interfejsu API, aby dodać poprawną wartość.

15. W module Kampanie Zoho CRM znajduje się kontakt ze statusem członka „Kliknięty”, ale kiedy próbuję filtrować według statusu członka, „Kliknięcie” nie jest opcją. Dlaczego to?
Sprawdź, czy wartość jest dostępna w sekcji Dostosuj status członka kampanii w sekcji Moduły i pola. Jeśli wartość nie jest tam dostępna, dodaj ją.


16. Dlaczego przy próbie usunięcia modułu pojawia się następujący komunikat o błędzie?


Sprawdź, czy istnieją jakieś pola odnośników, w tym pola odnośników wielokrotnego wyboru, dla modułu, który chcesz usunąć, w tym w sekcji nieużywanych pól. Jeśli tak, usuń pola wyszukiwania na stałe ze wszystkich układów, a następnie usuń moduł.

17. Próbuję dodać pole wyszukiwania wielokrotnego wyboru i nie mogę znaleźć odpowiedniego modułu na liście rozwijanej Wybierz powiązany moduł. Dlaczego to?

Jeśli moduł był już używany dwukrotnie jako powiązany moduł w dowolnych dwóch innych modułach w CRM, nie będzie dostępny na liście, ponieważ mogą istnieć maksymalnie dwa powiązane skojarzenia wyszukiwania modułów na moduł.

18. Zaktualizowałem pole automatycznego numerowania, aby zaczynało się od 25, ale rekordy nie zaczynają się od 25, dlaczego tak jest?
Sprawdź, czy pole wyboru „Aktualizuj również istniejące rekordy” jest zaznaczone we właściwościach automatycznego numerowania dla tego pola. Jeśli to pole wyboru nie jest zaznaczone, automatyczne numerowanie rozpoczynające się od 25 będzie stosowane tylko podczas tworzenia nowych rekordów.


19. Ustawiłem pole waluty w układzie tak, aby wyświetlało do 3 miejsc po przecinku, ale wartość pola wyświetla tylko 2 miejsca po przecinku w rekordach. Dlaczego to?
Jeśli włączona jest obsługa wielu walut, a na stronie konfiguracji Miejsca dziesiętne w walutach ustawiono 2, wszystkie wartości walut w CRM będą wyświetlać 2 miejsca dziesiętne, niezależnie od miejsc dziesiętnych ustawionych dla każdego indywidualnego pola waluty.


20. Stworzyłem odnośnik do niestandardowego modułu w jednym ze standardowych modułów. Powiązana lista dla modułu niestandardowego nie pokazuje powiązanego rekordu kontaktu.
Ten konkretny profil mógł ustawić uprawnienie jako „Nie pokazuj” w polu uprawnienia do wyszukiwania modułu niestandardowego w module kontaktów, a zatem powiązane rekordy nie są wyświetlane na powiązanej liście.

21. Utworzyłem wyszukiwanie namiarów w module niestandardowym i chcę powiązać namiar z rekordami w module niestandardowym, ale wyszukiwanie nie pokazuje żadnych rekordów namiarów. Zamiast tego widzę komunikat: „Nie masz wystarczających uprawnień do wykonania tej operacji. Skontaktuj się z administratorem”. Jak to rozwiązać?
Może się tak zdarzyć, jeśli Twój profil CRM nie ma niezbędnych uprawnień do przeglądania modułu Leady. Poproś administratora o przyznanie uprawnień do modułu Leads dla Twojego profilu.

22. Domyślne pole wyszukiwania kontaktów w module oferty nie pokazuje kontaktu powiązanego z rachunkami poprzez relację transakcje-konta, mimo że konto ma kontakty na swojej powiązanej liście.
Oznacza to, że konta nie są powiązane z żadnym kontaktem poprzez domyślną relację kontakty-konta lub kontakt mógł zostać powiązany z kontami poprzez niestandardowy moduł wyszukiwania kont.

Jeśli kontakt nie jest powiązany z tym kontem, może kliknąć menu rozwijane „Wszystkie konta” i nadal szukać kontaktu.


23. Brakuje załączników w Zleceniu Sprzedaży, a na osi czasu nie widzimy również załącznika jako usuniętego?
Gdy zamówienie sprzedaży zostanie przekonwertowane na fakturę, załącznik z zamówienia sprzedaży zostanie przeniesiony do przekonwertowanej faktury, a stan zamówienia sprzedaży zostanie zaktualizowany na Dostarczone, więc sprawdź, czy zamówienie sprzedaży zostało przekonwertowane.

Przyciski rozwiązywania problemów

1. Dlaczego Invoke URL nie działa dla przycisków?
Sprawdź w innej zakładce, czy adres URL jest aktywny i działa oraz sprawdź, czy certyfikat SSL dla adresu URL jest aktywny. Jeśli adres URL działa, powinien również działać jako przycisk.

2. Utworzyłem niestandardowy przycisk, który ma być wyświetlany na stronie widoku listy, ale nie pojawia się on na stronie widoku listy modułu. Dlaczego to?
W przypadku przycisków niestandardowych na stronie widoku listy upewnij się, że wybrałeś co najmniej jeden rekord przed wykonaniem akcji przycisku.

3. Przyciski nie przekazują wartości pól z rekordu do wywołanego adresu URL. Dlaczego to?
Upewnij się, że wartość pola jest prawidłowo przekazywana jako param w wywołanym adresie URL. 

Rozwiązywanie problemów z potokami

1. Dlaczego wartość stołu montażowego nie jest dostępna w widoku rekordu, jeśli jest dostępna w sekcji pola stołu montażowego układu?

Wraz z wprowadzeniem rurociągów etapy nie są specyficzne dla układów, ale są specyficzne dla rurociągów. W związku z tym, nawet jeśli wartości etapu są dostępne w polu Etap w układzie, te wartości etapu powinny być również dostępne w potokach, aby po wybraniu prawidłowego potoku dostępna była wartość etapu.

Jeśli wartość etapu nie zostanie dodana do potoku, wartość nie będzie dostępna podczas tworzenia lub edytowania rekordów w widoku rekordów.


2. Kolejność etapów transakcji w zapisie nie jest taka sama jak w przypadku mapowania prawdopodobieństwa etapów.
Tak, to nie będzie to samo. Kolejność wartości etapów w umowie nie jest oparta na mapowaniu prawdopodobieństwa etapów, jeśli włączone są potoki. Jeśli Pipelines są włączone i musisz posortować wartości Stage, musisz to zrobić w Pipelines.

Rozwiązywanie problemów z dostosowywaniem kopiowania

1. Gdy próbuję użyć opcji Copy Customization w Zoho CRM, pojawia się komunikat o błędzie: „Adres e-mail nie pasuje do żadnego istniejącego konta Zoho CRM”.

Ten problem występuje, gdy nie ma konta Zoho CRM z podanym adresem e-mail lub podany adres e-mail znajduje się w innym centrum danych (DC), ponieważ dostosowywanie kopiowania nie jest obsługiwane w różnych DC.

Na przykład: jeśli konto źródłowe znajduje się w DC w USA, a konto docelowe w DC w UE, nie można wykonać dostosowywania kopiowania.


2. Kliknąłem na link w wiadomości e-mail od Zoho CRM, aby zainicjować Dostosowanie kopiowania i otrzymałem komunikat o błędzie „Nie można uzyskać dostępu do strony”. Dlaczego to?
Ten problem zwykle występuje, jeśli klikniesz łącze w przeglądarce, w której konto źródłowe jest już zalogowane. Otwórz wiadomość e-mail w innej przeglądarce lub w oknie prywatnym i kliknij łącze, aby rozpocząć proces.

Rozwiązywanie problemów z tłumaczeniami

1. Niektóre pola listy wyboru są niedostępne lub brakuje ich w wyeksportowanym pliku tłumaczenia z Zoho CRM. Dlaczego to?
Sprawdź, czy brakujące pole nie jest listą wielokrotnego wyboru. Pola listy wyboru wielokrotnego wyboru nie są obsługiwane w przypadku tłumaczenia w Zoho CRM.

2. Jeden użytkownik widzi różne wartości w polu listy wyboru od innego użytkownika w tej samej organizacji. Dlaczego to?
Jeśli tłumaczenie jest włączone, a wartości listy wyboru zostały przetłumaczone, użytkownicy, którzy zobaczą przetłumaczone wartości listy wyboru dla języka, na który ustawili swój CRM.

Na przykład: Grace ustawił CRM na angielski (Wielka Brytania), a Mark ma swój zestaw na angielski (USA). Jeśli organizacja dodała tłumaczenia na język angielski (Wielka Brytania), Grace i Mark zobaczą różne wartości w polach listy wyboru.

Rozwiązywanie problemów Dostosuj stronę główną

1. Dlaczego nie widzę roli, z którą chcę powiązać dostosowaną stronę główną?
Każda rola może mieć tylko jedną dostosowaną sekcję strony głównej. Jeśli rola nie jest dostępna do powiązania, może być już powiązana z inną stroną główną.

Rozwiązywanie problemów z kreatorem canvas

1. Utworzyłem nowy widok kanwy dla modułu, ale kiedy otwieram rekord, nie jest on wyświetlany w nowym widoku kanwy. Dlaczego to?

Sprawdź, czy dodałeś widok do Przypisania kanwy dla profilu, z którym powiązany jest użytkownik.

Szablony rozwiązywania problemów

1. Utworzyłem nowy szablon asortymentu od podstaw, ale nie pokazuje on pozycji z ewidencji. Dlaczego to?
Sprawdź, czy tabela produktów została dodana do szablonu. Szablon może wyświetlać pozycje z rekordów tylko wtedy, gdy została do niego dodana tabela produktów.


    • Related Articles

    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Rozwiązywanie problemów z przepływami pracy

      1. Przepływ pracy nie został wyzwolony dla niektórych rekordów. Potwierdź źródło rekordu. Upewnij się, że nie został utworzony z widoku arkusza lub przez import. Jeśli źródłem rekordów jest API , "trigger["workflow"]" musi być uwzględniony w treści ...
    • Rozwiązywanie problemów z szablonami wiadomości e-mail

      1. Szczegóły produktu nie znajdują się w tabeli utworzonej w szablonie. Szczegóły produktu będą dostępne tylko wtedy, gdy w szablonie została dodana domyślna tabela produktów. Jeśli pola w sekcji Szczegóły produktu zostaną dodane osobno, wartości ...
    • Rozwiązywania problemów z planami

      1. Nie mogę znaleźć stworzonego przeze mnie planu. Sprawdź, czy wybrano opcję Wszystkie moduły w obszarze Konfiguracja > Automatyzacja procesów > Plan. Dopiero wtedy schematy utworzone dla wszystkich modułów zostaną wyświetlone w widoku listy. 2. ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...