Rozwiązywania problemów z planami

Rozwiązywania problemów z planami

1. Nie mogę znaleźć stworzonego przeze mnie planu.
Sprawdź, czy wybrano opcję Wszystkie moduły w obszarze Konfiguracja > Automatyzacja procesów > Plan. Dopiero wtedy schematy utworzone dla wszystkich modułów zostaną wyświetlone w widoku listy.


2. Przejścia nie są wyświetlane dla użytkownika z niestandardowym profilem.
Jeśli określone przejście, które jest widoczne dla administratorów, nie jest również widoczne dla użytkowników, którzy mają niestandardowy profil lub określoną rolę albo należą do określonego działu, upewnij się, że użytkownik został dodany do części Przed przejściem . Następnie przejście będzie dostępne na stronie szczegółów rekordu.


3. Czy rekord, który zostanie wprowadzony do planu, przejdzie proces zatwierdzania?
Nie, nie będzie. Kolejność wykonywania automatyzacji jest następująca: reguły przydziału > reguły przepływu pracy > proces zatwierdzania > schemat > reguły eskalacji spraw.
Oznacza to, że rekord przeszedłby już proces zatwierdzania przed wejściem do Blueprint.

4. Dlaczego stan jest wyświetlany jako „Brak” podczas tworzenia planu?
Stan „Brak” jest wyświetlany dla wszystkich list wyboru w module Umowy, z wyjątkiem etapu. Jeśli nie chcesz uruchamiać planu, gdy etap jest „Brak”, podaj kryteria wejścia jako „Lista wyboru nie jest pusta” lub usuń stan Brak.

5. Niektóre pola nie są wyświetlane podczas tworzenia planu. Dlaczego to?
Pola przesyłania pliku i przesyłania obrazu nie są obsługiwane w działaniu Podczas działania planu ani w kryteriach przejścia.


6. W jaki sposób tworzona jest powiązana lista kontrolna na stronie szczegółów rekordu?
Jeśli utworzyłeś listę kontrolną w trakcie działania dla przejścia, pojawi się ona na stronie szczegółów rekordu jako powiązana lista, gdy użytkownik wypełni listę kontrolną dla rekordu w planie.

7. Dlaczego rekord nie wchodzi do Planu?
Upewnij się, że rekord odpowiada kryteriom wejścia ustawionym dla planu. Schematy nie będą również uruchamiane w przypadku niezatwierdzonych lub odrzuconych rekordów.


8. Dlaczego rekordy tworzone przez API nie wchodzą do Planu?
Upewnij się, że wyzwalacz Blueprint został dodany w treści żądania kodu API.
Sample format:
"trigger":
[
"approval",
"workflow",
"blueprint"
]

9. Ukończyłem dwie z trzech pozycji listy kontrolnej określonych w planie, ale lista kontrolna nie pojawia się na liście powiązanej z aktem.
Lista kontrolna pojawi się na powiązanej liście tylko wtedy, gdy wszystkie pozycje na liście i samo przejście zostaną zakończone.

10. Dlaczego nie mogę zmienić rozmieszczenia przejść w Planie?
Ze względu na sposób, w jaki zaprojektowane są schematy, przejścia będą wyświetlane w kolejności ich tworzenia i nie można ich zmieniać.

11. Mamy regułę układu, która wyświetla listę wyboru „Branża” po wypełnieniu pola Nazwa firmy. Ale ta lista wyboru nie pojawia się, jeśli pola rekordów są wypełniane za pomocą przejścia do schematu. Dlaczego to?
Pole będzie wyświetlane tylko wtedy, gdy rekord zostanie wypełniony za pomocą planu, jeśli jest ustawiony jako Obowiązkowy w regułach układu.

12. Kiedy publikuję Plan, widzę komunikat o błędzie, który mówi: „W Twoim Planie znaleziono jedną lub więcej pętli. Gdy utkniesz w pętli, zapis pozostaje w tym Planie bez możliwości wyjścia przez przejścia”. Nie mogę tego uratować.
Ten alert wskazuje, że rekord utknie w cyklu pętli, przechodząc przez te same przejścia w kółko, bez możliwości wyjścia z pętli w celu ukończenia procesu planu. Kliknij przycisk Review, aby wyświetlić i rozwiązać pętlę.
Na przykład w tym Planie przejścia „Ponowna próba” i „Brak odpowiedzi” (oznaczone czerwonymi liniami) pokazują pętlę.


13. Ustawiłem notatki i załącznik jako obowiązkowe dla konkretnego przejścia, ale kiedy uruchamiam schemat, nie mogę znaleźć przycisku, aby go zapisać i po prostu pojawia się następne przejście.
Jeśli schemat jest ustawiony jako ciągły, a notatki i załączniki zostały ustawione jako obowiązkowe, podczas procesu schemat pokaże następne dostępne przejście zamiast przycisku Zapisz.
Zrzuty ekranu do porównania


14. Dlaczego otrzymuję alert o błędzie po dodaniu kryteriów do planu?
Być może osiągnąłeś maksymalny limit kryteriów w Planie, który wynosi 25.


15. Dodałem nowy stan w Planie, ale nie jest on widoczny w polu listy wyboru rekordu. Jak mogę to naprawić?
Plany są specyficzne dla układu. Upewnij się, że rekord jest przypisany do układu, w którym dodano nowy stan.


16. Muszę wstawić więcej treści wiadomości w trakcie przejścia, ale pojawia się błąd „Wiadomość musi być mniejsza lub równa 300”. Czy jest jakieś obejście tego?
Tak, istnieje obejście. Możesz dodać treść w polu wielowierszowym i wstawić ją do treści wiadomości za pomocą pola scalania #multiline.

    • Related Articles

    • Rozwiązywanie problemów z dostosowywaniem modułu

      Rozwiązywanie problemów z modułami i polami 1. Dlaczego edytor przesuwa się od góry do dołu zamiast od lewej do prawej, gdy klikam klawisz Tab podczas tworzenia lub edytowania rekordu? Kolejność zależy od preferencji kolejności kart ustawionych przez ...
    • Rozwiązywanie problemów z integracją Zoho CRM z Zoho Desk

      1. Why am I unable to integrate Zoho Desk with Zoho CRM? Profil/uprawnienia: Domyślnie w CRM osoby, które mają uprawnienia na poziomie administratora lub profil administratora, mają uprawnienia dostępu do rozszerzeń. Nie będziesz w stanie zintegrować ...
    • Rozwiązywanie problemów z przepływami pracy

      1. Przepływ pracy nie został wyzwolony dla niektórych rekordów. Potwierdź źródło rekordu. Upewnij się, że nie został utworzony z widoku arkusza lub przez import. Jeśli źródłem rekordów jest API , "trigger["workflow"]" musi być uwzględniony w treści ...
    • Rozwiązywanie problemów z szablonami wiadomości e-mail

      1. Szczegóły produktu nie znajdują się w tabeli utworzonej w szablonie. Szczegóły produktu będą dostępne tylko wtedy, gdy w szablonie została dodana domyślna tabela produktów. Jeśli pola w sekcji Szczegóły produktu zostaną dodane osobno, wartości ...
    • Ustawienia aplikacji Zoho CRM na Androida

      Zmień motyw Aby zmienić motyw kolorystyczny W aplikacji Zoho CRM przejdź do Ustawień. Na stronie Ustawienia w obszarze Motywy wybierz żądany motyw kolorystyczny. Wybrany motyw jest stosowany w całej aplikacji. Wybierz czcionki W aplikacji Zoho CRM ...