Połączenie z klientami
Analizator e-maili
Email Parser został zaprojektowany w celu zautomatyzowania procesu dodawania rekordów do Zoho CRM poprzez wyodrębnienie informacji z przychodzących wiadomości e-mail. Szczegóły potencjalnych klientów mogą zostać wyodrębnione przez parser e-maili i ...
Telefonia - wprowadzenie
Czas i wysiłek, jaki wkładasz w wybór i konfigurację systemu telefonicznego dla Twojej firmy, są zawsze tego warte. Celem jest umożliwienie Twoim klientom łatwego kontaktu z Tobą i zapewnienie najlepszych usług, aby odpowiedzieć na ich pytania i ...
Limity e-maili
W Zoho CRM możesz wysyłać masowe wiadomości e-mail lub pojedyncze wiadomości e-mail. Poniżej znajdują się limity wysyłania e-maili w zależności od wersji Twojego konta. Pamiętaj, że limity poczty e-mail zostaną ustawione na podstawie strefy czasowej ...
Wysyłanie masowych wiadomości e-mail
Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
E-maile w Zoho CRM — przegląd
Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem: Zapis interakcji ...