Telefonia - wprowadzenie

Telefonia - wprowadzenie

Czas i wysiłek, jaki wkładasz w wybór i konfigurację systemu telefonicznego dla Twojej firmy, są zawsze tego warte. Celem jest umożliwienie Twoim klientom łatwego kontaktu z Tobą i zapewnienie najlepszych usług, aby odpowiedzieć na ich pytania i zająć się ich obawami. Dobry system PBX to także świetna pomoc dla Twoich przedstawicieli handlowych.

PBX to skrót od Private Branch Exchange, prywatnej sieci telefonicznej, która umożliwia organizacji wykonywanie połączeń wewnętrznych i zewnętrznych. Standardowe systemy PBX mają więcej funkcji, które odpowiadają firmom i są najczęściej używanymi systemami w organizacjach.

Większość dnia kierownika sprzedaży spędza na rozmowach kontrolnych, telefonach z przypomnieniami, rozmowach telefonicznych, rozmowach negocjacyjnych i tak dalej. W wykonywaniu tych połączeń pomaga im dobry system telefoniczny, łatwość dostępu do kluczowych szczegółów przed rozmową, elastyczne przypomnienia, aby nie przegapić ważnych połączeń oraz wygodny sposób na zapisywanie swoich obserwacji i notatek na temat połączenia. Funkcja telefonii to wygodny sposób na spełnienie wszystkich tych wymagań.

Konwencjonalne systemy PBX obejmują telefon zainstalowany na terenie firmy. Jednak nowoczesne systemy PBX przeniosły się na usługi oparte na chmurze, co eliminuje potrzebę korzystania z drogiego sprzętu.

Funkcja Telefonia łączy system PBX z systemem Zoho CRM, który przechowuje wszystkie ważne informacje o Twoich leadach i klientach. Dzięki tej funkcji Zoho CRM oferuje platformę do zarządzania połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi. Przypomina również o zaplanowanych połączeniach i identyfikuje dzwoniącego oraz dopasowuje szczegóły do ​​wpisu klienta w Zoho CRM.




Co możesz zrobić z telefonią
  • Zarządzaj połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi z Zoho CRM
  • Rzuć okiem na historię zakupów, notatki, rozmowy e-mailowe itp. osoby dzwoniącej
  • Otrzymuj przypomnienia o połączeniach wychodzących
  • Wybieraj połączenia jednym kliknięciem
  • Sprawdź połączenia, które przegapiłeś podczas Twojej nieobecności
  • Dodaj opis połączenia podczas rozmowy
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z profilem administracyjnym mają dostęp do tej funkcji.

Obsługiwane systemy telefoniczne
Hostowane systemy PBX (znane również jako PBX w chmurze), w których usługi telefoniczne są udostępniane przez dostawcę za pośrednictwem Internetu, mają następujące zalety: 
Korzyści
  • Dowiedz się, kto dzwoni, i przygotuj się z odpowiednimi informacjami przed rozmową.
  • Nigdy nie przegapisz połączeń, ponieważ nieodebrane połączenie może oznaczać utratę klienta w Twojej firmie. Ustaw przypomnienia o połączeniach, aby nie przegapić okazji do zadzwonienia do klienta.
  • Zapisz opis połączenia w trakcie lub po rozmowie, dzięki czemu nie musisz pamiętać wszystkich szczegółów po rozmowie.
  • Rzuć okiem na kluczowe szczegóły w widoku wizytówki, zanim odbierzesz telefon od klienta.
  • Niższy początkowy koszt sprzętu i koszt konfiguracji.
  • Niskie koszty serwisu i konserwacji.
  • Łatwe dodawanie dodatkowych linii i rozszerzeń.

    • Related Articles

    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
    • Wprowadzenie do Zoho Recruit

      Zoho Recruit to system śledzenia kandydatów (ATS) i oprogramowanie rekrutacyjne stworzone w celu efektywnego zarządzania procesami rekrutacyjnymi w agencjach rekrutacyjnych i firmach korporacyjnych. Możesz teraz usprawnić cały proces rekrutacji — ...
    • Zarządzaj danymi CRM za pomocą modułów i układów

      Zorganizuj swoje dane CRM za pomocą modułów i układów w Zoho CRM ​
    • Rodzaje integracji – wprowadzenie

      Zoho CRM oferuje różne aplikacje i dodatki zwiększające produktywność i współpracę, które zwiększą Twoją wydajność podczas pracy z potencjalnymi i potencjalnymi klientami oraz potencjalnymi klientami. Istnieje zestaw integracji dla zwykłych ...
    • Migracja danych: wprowadzenie

      Kreator migracji danych w Zoho CRM zapewnia dokładną migrację danych i pomaga ograniczyć znaczną część ręcznej pracy. Automatycznie mapuje importowane pliki do modułów CRM i importuje kolumny plików do pól Zoho CRM. W przypadku modułów, które nie są ...