Czas i wysiłek, jaki wkładasz w wybór i konfigurację systemu telefonicznego dla Twojej firmy, są zawsze tego warte. Celem jest umożliwienie Twoim klientom łatwego kontaktu z Tobą i zapewnienie najlepszych usług, aby odpowiedzieć na ich pytania i zająć się ich obawami. Dobry system PBX to także świetna pomoc dla Twoich przedstawicieli handlowych.
PBX to skrót od Private Branch Exchange, prywatnej sieci telefonicznej, która umożliwia organizacji wykonywanie połączeń wewnętrznych i zewnętrznych. Standardowe systemy PBX mają więcej funkcji, które odpowiadają firmom i są najczęściej używanymi systemami w organizacjach.
Większość dnia kierownika sprzedaży spędza na rozmowach kontrolnych, telefonach z przypomnieniami, rozmowach telefonicznych, rozmowach negocjacyjnych i tak dalej. W wykonywaniu tych połączeń pomaga im dobry system telefoniczny, łatwość dostępu do kluczowych szczegółów przed rozmową, elastyczne przypomnienia, aby nie przegapić ważnych połączeń oraz wygodny sposób na zapisywanie swoich obserwacji i notatek na temat połączenia. Funkcja telefonii to wygodny sposób na spełnienie wszystkich tych wymagań.
Konwencjonalne systemy PBX obejmują telefon zainstalowany na terenie firmy. Jednak nowoczesne systemy PBX przeniosły się na usługi oparte na chmurze, co eliminuje potrzebę korzystania z drogiego sprzętu.
Funkcja Telefonia łączy system PBX z systemem Zoho CRM, który przechowuje wszystkie ważne informacje o Twoich leadach i klientach. Dzięki tej funkcji Zoho CRM oferuje platformę do zarządzania połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi. Przypomina również o zaplanowanych połączeniach i identyfikuje dzwoniącego oraz dopasowuje szczegóły do wpisu klienta w Zoho CRM.