E-maile w Zoho CRM — przegląd

E-maile w Zoho CRM — przegląd

Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM.

  1. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem: 
    Zapis interakcji e-mail z konkretnym potencjalnym klientem lub kontaktem, a także powiązane szczegóły sprzedaży można śledzić w jednym miejscu w CRM. Po prostu odwiedź stronę szczegółów kontaktu i przewiń w dół do listy związanej z pocztą e-mail. Spowoduje to wyświetlenie wszystkich rozmów e-mail z tym konkretnym klientem - wraz z powiązanymi szczegółami sprzedaży. Następnym razem, gdy skontaktujesz się z tym klientem, będziesz dobrze poinformowany o jego szczegółach sprzedaży i wcześniejszych rozmowach, dzięki czemu Twoje rozmowy będą bardziej efektywne. 
  2. Priorytetyzacja interakcji z klientem na podstawie kontekstu sprzedaży: 
    Ponieważ CRM zawiera wszystkie wymagane szczegóły sprzedaży, przychodzące wiadomości e-mail są automatycznie porządkowane w kolumny zgodnie z konfiguracją CRM, na przykład Kontakty, Potencjalni klienci i Współpracownicy. W ten sposób rozmowy klientów są już posortowane według ich priorytetów, więc nie przegapisz żadnych ważnych. Nawet jeśli dana osoba nie jest dostępna w CRM, jest zorganizowana w osobnej kolumnie o nazwie Not in CRM w celu łatwej identyfikacji.
    Ta funkcja jest obsługiwana przez Zoho SalesInbox, ekskluzywną skrzynkę odbiorczą e-mail przeznaczoną dla sprzedawców. Możesz skorzystać z tej funkcji, integrując swoje konto e-mail z Zoho CRM.
  3. Nie musisz przełączać się między e-mailem a CRM: 
    Podczas sprawdzania wiadomości e-mail od kontaktu może być konieczne zaktualizowanie skojarzonych z nim szczegółów sprzedaży. Nie musisz już przełączać się między kartami, aby to zrobić. Możesz odpowiedzieć na wiadomość e-mail i dodać dalsze szczegóły sprzedaży z TEGO SAMEGO OKNA, czyli strony szczegółów wiadomości e-mail w CRM. 

Bez dobrze zorganizowanej komunikacji e-mailowej może być trudno nawiązać kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami. Zoho CRM zapewnia różne opcje pracy z klientem poczty e-mail, a także kojarzenie wiadomości e-mail z klientami i potencjalnymi klientami w Zoho CRM. Opcje poczty e-mail, które zapewnia Zoho CRM, to:

Wbudowana funkcjonalność poczty e-mail

Bez skonfigurowanego konta e-mail możesz wysyłać wiadomości e-mail do kontaktów z poziomu konta CRM, a także powiązać je z kontaktami lub potencjalnymi klientami.

Integracja Zoho Mail

Włącz integrację Zoho Mail i skonfiguruj swoje konto e-mail w Zoho CRM. Kopia wszystkich wychodzących i przychodzących wiadomości e-mail jest powiązana z odpowiednimi rekordami CRM. Możesz skonfigurować konto e-mail z popularnych klientów poczty e-mail lub użyć protokołów POP3 lub IMAP do tworzenia niestandardowych kont e-mail. Dzięki tej integracji masz również możliwość udostępniania wiadomości e-mail innym użytkownikom na koncie CRM Twojej organizacji. 

Korzystając z dwóch protokołów, możesz skonfigurować firmowe konto e-mail w Zoho CRM.

  • IMAP — umożliwia pracę z e-mailami bez wcześniejszego pobierania ich na komputer. IMAP umożliwia przechowywanie wiadomości e-mail na zdalnych serwerach. Ten dwukierunkowy protokół umożliwia również synchronizację wiadomości e-mail między wieloma urządzeniami.
  • POP3 — POP pobiera pocztę e-mail na komputer i zwykle usuwa wiadomość e-mail ze zdalnego serwera. Ten protokół nie pozwala na synchronizację wiadomości e-mail między wieloma urządzeniami. Jeśli masz więcej niż jedno urządzenie, na którym czytasz pocztę, możesz zobaczyć przeczytane wiadomości e-mail jako nieprzeczytane bez wskazania, które zostały usunięte, przeczytane lub oznaczone. Foldery utworzone na jednym urządzeniu nie będą replikowane na innych urządzeniach.

MagnetMail

Ta opcja jest dostępna dla użytkowników, którzy włączyli Zoho Mail Integration. Zapewnia natychmiastowe powiadomienia, gdy otrzymasz w skrzynce odbiorczej ważne e-maile od klientów, które wymagają natychmiastowej uwagi. Inteligentnie skanuje Twoją skrzynkę odbiorczą i powiadamia Cię o wiadomościach e-mail od potencjalnych i klientów w CRM.

Dodatek Zoho CRM dla MS Outlook

Jeśli wysyłasz i odbierasz wiadomości e-mail do programu Microsoft Outlook, możesz powiązać swoje konto Zoho CRM za pomocą dodatku Zoho CRM na koncie Office 365. 

BCC Dropbox

Jeśli masz wiele skrzynek pocztowych z różnymi adresami e-mail, z których wszystkie są używane do komunikacji biznesowej, wiadomości e-mail wysłane z różnych adresów e-mail mogą być nadal przechowywane i powiązane z kontaktami w Zoho CRM. BCC Dropbox zapewnia każdemu użytkownikowi w Zoho CRM unikalny adres e-mail, który może być używany do e-maili BCC wysyłanych do klientów. Ten unikalny adres e-mail automatycznie pobiera wszystkie e-maile wysyłane do Twoich potencjalnych klientów i kontaktów w Zoho CRM. 


    • Related Articles

    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Zarządzanie kalendarzem w Zoho CRM

      Planowanie i harmonogramowanie jest ważne, jeśli chodzi o spotkania biznesowe. Dobrze przemyślany plan ma duży wpływ na przynoszenie pozytywnych rezultatów, podczas gdy odpowiednio zaplanowane spotkanie może uzupełnić Twoje planowanie. Firmy ...
    • Organizowanie e-maili w Zoho Recruit

      E-mail jest bardzo ważny w nowoczesnej komunikacji biznesowej. Ważne jest, aby prowadzić rejestr wszystkich rozmów, które prowadzisz z klientami lub kandydatami i organizować je w taki sposób, aby w razie potrzeby mieć do nich łatwy dostęp, aby ...