Wtyczka MS Outlook — przegląd

Wtyczka MS Outlook — przegląd

Pobieranie wtyczki MS Outlook nie jest już dostępne.  

Wtyczka Zoho CRM dla MS Outlook to wtyczka zwiększająca produktywność, służąca do synchronizowania kontaktów, zadań i spotkań pomiędzy Zoho CRM i Microsoft Outlook. Wtyczka Zoho CRM do programu Microsoft Outlook jest dostępna zarówno dla użytkowników systemów Windows, jak i Mac.

Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z uprawnieniami Integracja z Microsoft Outlook w swoim profilu mogą korzystać z tej funkcji.


 


Funkcje dostępne we wtyczce Zoho CRM (użytkownicy systemu Windows)
  • Synchronizuj kontakty, spotkania w kalendarzu i zadania automatycznie z Microsoft Outlook do Zoho CRM.
  • Powiąż przychodzące i wychodzące wiadomości e-mail MS Outlook z potencjalnymi klientami, kontaktami lub ofertami w Zoho CRM.
  • Dodaj wiadomość e-mail i załączniki plików do potencjalnego klienta lub kontaktu w Zoho CRM bez modyfikowania oryginalnej wiadomości w programie Microsoft Outlook.
  • Eksportuj kontakty, kalendarz (spotkania) i zadania z Microsoft Outlook do Zoho CRM.
  • Dodaj e-maile jako sprawy do Zoho CRM.
  • Rozwiązuj konflikty podczas synchronizacji kontaktów, kalendarza i zadań z Zoho CRM, aby nie duplikować danych klientów


Funkcje dostępne we wtyczce Zoho CRM (użytkownicy komputerów Mac)
  • Synchronizuj kontakty, spotkania kalendarza i zadania z Microsoft Outlook do Zoho CRM.
  • Powiąż przychodzące i wychodzące wiadomości e-mail programu Microsoft Outlook z umowami w Zoho CRM.
  • Rozwiązuj konflikty podczas synchronizacji kontaktów, kalendarza i zadań z Zoho CRM, aby nie duplikować danych klientów
wymagania systemowe

Dla użytkowników Windows

  • Sprzęt: x486 z 256 MB pamięci RAM lub więcej z minimum 10 MB miejsca na dysku
  • Systemy operacyjne: Windows 7, 8 i 10
  • Oprogramowanie: Microsoft Outlook 2010/2013/2016

Dla użytkowników komputerów Mac

  • Systemy operacyjne: Mac OS X 10.6 i nowsze
  • Oprogramowanie: Microsoft Outlook 2011 dla komputerów Mac

Zalety wtyczki MS Outlook

Pozostań zalogowany do wtyczki Zoho CRM
Za każdym razem, gdy otwierasz MS Outlook, nie musisz logować się do wtyczki Zoho CRM. Zostaniesz automatycznie zalogowany do wtyczki.

Automatyczna synchronizacja kontaktów, zadań i kalendarzy spotkań z MS Outlook do Zoho CRM. 'Pozwól, aby zmiany wprowadzone w kontaktach/zadaniach/spotkaniach Outlooka były odzwierciedlone w Zoho CRM' — wybierz tę opcję, a wszystkie kontakty, zadania i spotkania w kalendarzu będą automatycznie synchronizowane z MS Outlook do Zoho CRM.

Ponadto możesz teraz osobno określić szczegóły folderu i kategorii na kartach Kontakty, Zadania i Kalendarz.

Przypisywanie e-maili wychodzących z MS Outlook do powiązanych leadów/kontaktów w Zoho CRM. Wcześniej trzeba było przeszukać rekord CRM, a następnie dodać e-mail do wybranych rekordów. Wraz z tą opcją istnieją dwa dodatkowe sposoby dodawania e-maili do potencjalnych klientów i kontaktów.

  • Opcja Dodaj e-mail - Wystarczy jedno kliknięcie, a wybrany e-mail zostanie dodany do leada/kontaktu w CRM.
  • Automatycznie dodawaj wychodzące wiadomości e-mail - Po wysłaniu wiadomości e-mail z MS Outlook zostanie ona automatycznie dodana do pasującego kontaktu/leada w Zoho CRM.

Na podstawie specyfikacji podanych w ustawieniach poczty e-maile zostaną dodane do Zoho CRM. Te ustawienia poinformują Cię, z którym rekordem należy skojarzyć wiadomość e-mail.

Obraz tutaj wyraźnie podkreśla ustawienia poczty, które mamy we wtyczce. Zamiast przeszukiwać rekord CRM, możesz pozostawić to w ustawieniach poczty, aby automatycznie wyszukiwać i kojarzyć wiadomości e-mail z potencjalnymi klientami i kontaktami w Zoho CRM.

Możesz również sprawdzić, czy wiadomość e-mail jest już dodana do Twojego konta CRM, czy nie.



    • Related Articles

    • Dodatek Microsoft Outlook do Zoho CRM

      Dodatek Zoho CRM do programu MS Outlook umożliwia przeglądanie szczegółów konta CRM bezpośrednio na koncie programu Outlook. Instalacja pozwoli ci wykonać następujące czynności z konta MS Outlook: Dodaj potencjalnych klientów lub kontakty Dodaj ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...
    • Instalacja Zoho CRM w MS Office 365

      Zainstaluj aplikację Zoho CRM dla Microsoft Office 365, aby bezproblemowo synchronizować dane między dwiema aplikacjami. Obecnie integracja ta pozwala na import użytkowników, synchronizację kalendarzy i synchronizację kontaktów. Zainstaluj aplikację ...
    • Rodzaje integracji – wprowadzenie

      Zoho CRM oferuje różne aplikacje i dodatki zwiększające produktywność i współpracę, które zwiększą Twoją wydajność podczas pracy z potencjalnymi i potencjalnymi klientami oraz potencjalnymi klientami. Istnieje zestaw integracji dla zwykłych ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...