W profesjonalnych wiadomościach e-mail podpisy są traktowane jako tożsamość korporacyjna, ponieważ zawierają informacje o nadawcy. Zawiera szczegółowe informacje o ich roli w firmie, kontaktach społecznych i danych kontaktowych. Ludzie używają nawet podpisów e-mail do tworzenia rozpoznawalności marki, przyciągania ruchu do swojej witryny lub promowania różnych wydarzeń.
Kiedy tak cenne informacje są dostępne w podpisach, możesz pozwolić, aby Zia pomogła Ci w uchwyceniu szczegółów na Twoim koncie CRM. Wzbogacanie danych Zia z wiadomości e-mail, ułatwia wypełnianie danych dla potencjalnych klientów, kontaktów i kont z podpisów wiadomości e-mail. Szczegóły, takie jak adres e-mail, witryna internetowa, numer kontaktowy, nazwa firmy, uchwyty społecznościowe, oznaczenie, lokalizacja firmy i adres wymieniony w podpisie e-mail mogą zostać przechwycone w rekordzie CRM. Pomoże to skrócić czas i wysiłek potrzebny do ręcznej aktualizacji rekordu, a dodatkowo zapewni dokładność danych.
W CRM zidentyfikowaliśmy niektóre pola, które są powszechnie używane, takie jak faks, oznaczenie, numer telefonu, nazwisko, e-mail itp. i nazwaliśmy je „polami wzbogacającymi”. Ponieważ jednak może istnieć możliwość odniesienia tych pól do różnych nazw na koncie CRM, aby uniknąć pomyłek lub nieprawidłowego wprowadzenia danych, pozwalamy zmapować te wzbogacone pola z odpowiednim polem CRM.
E-maile często zawierają o wiele więcej informacji niż tylko odpowiedź lub rozmowa biznesowa. Organizacje mogą wysyłać zaproszenia na webinary lub wysyłać linki do spotkań, udostępniać agendy lub szczegóły miejsca, planować rozmowy lub menedżerowie mogą przydzielać zadania członkom swojego zespołu za pośrednictwem e-maili. Informacje te mogą być przechwytywane jako działania w CRM w celu prowadzenia dokumentacji i odpowiedniego monitorowania. Jednak ręczne dodawanie tych szczegółów może być czasochłonne i może również powodować nieumyślne błędy podczas ręcznego kopiowania szczegółów z wiadomości e-mail. Wyodrębnianie aktywności Zia z wiadomości e-mail może pomóc w automatycznym przechwytywaniu spotkań, zadań i połączeń z wiadomości e-mail.
Zia może identyfikować i wskazywać działania wymienione w wiadomościach e-mail i sugerować agentowi dodanie działania do CRM z wiadomości e-mail. Mogą edytować sugestię i wprowadzić więcej szczegółów lub zapisać aktywność bez zmian. Sugestie Zii można zobaczyć w e-mailach znajdujących się na powiązanej liście rekordu, a także w SalesSignal.
Otwieramy to ulepszenie stopniowo i będzie ono dostępne tylko dla wybranych kont.
Oprócz indywidualnego otwierania przychodzących wiadomości e-mail i sprawdzania, czy są z nimi powiązane działania, Zia identyfikuje te wiadomości e-mail zawierające działania i wyświetla je w panelu powiadomień, gdy nadejdą. Panel powiadomień wyświetla typ czynności (rozmowa, spotkanie lub zadanie), czas czynności oraz nazwę leada/kontaktu powiązanego z rekordami. W ten sposób użytkownicy CRM mogą przeglądać swoje powiązane działania podczas logowania się na swoje konto, eliminując wszelkie szanse przeoczenia aktywności.
Na przykład wiadomość e-mail od partnera z prośbą o zaplanowanie demonstracji funkcji jest automatycznie rejestrowana jako powiadomienie, a spotkanie jest rodzajem działania.