Automatyzacja marketingu

Automatyzacja marketingu - przegląd

W ramach automatyzacji marketingu Zoho CRM zapewnia zarządzanie kampanią, marketing e-mailowy i formularze internetowe (do generowania potencjalnych klientów, kontaktów i spraw), które są przydatne do integracji działań sprzedażowych i marketingowych Twojej organizacji.

Dzięki funkcjom zarządzania kampaniami Zoho CRM możesz efektywnie planować wydatki marketingowe i poprawiać jakość procesu generowania leadów. Ponadto zarządzanie kampaniami zintegrowane z modułami potencjalnych klientów i możliwości pomaga Twojej organizacji w pomiarze wydajności i skuteczności kampanii.

Kampanie
Planuj, realizuj i monitoruj wydajność swoich działań marketingowych.

Formularze internetowe
Twórz formularze internetowe do przechwytywania potencjalnych klientów, kontaktów i spraw online.

Zoho CRM dla Google Ads
Zamknij pętlę między reklamami online a konwersjami offline.

Masowy e-mail
Wysyłaj masowe e-maile do swoich potencjalnych klientów, a kontakty korzystaj z autoresponderów, aby kontaktować się z klientami.

Marketing e-mailowy z kampaniami Zoho
Eksportuj potencjalnych klientów i kontakty z CRM do kampanii oraz łatwo planuj i przeprowadzaj kampanie e-mailowe.

Biblioteka dokumentów
Zarządzaj wszystkimi dokumentami biznesowymi w jednym miejscu w Zoho CRM, aby uzyskać łatwy dostęp i zaoszczędzić miejsce

    • Related Articles

    • Automatyzacja - Przegląd

      Automatyzacja umożliwia organizacjom pozostawanie w stałym kontakcie z potencjalnymi pracownikami przez cały proces rekrutacji. Na przykład rekruter może być zobowiązany do przydzielenia rozmowy kwalifikacyjnej różnym Kandydatom na podstawie ...
    • Zrozum swoje konto CRM

      Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
    • Plan — przegląd

      Od momentu pozyskania leada w systemie CRM, aż do zamknięcia transakcji i dalej, Twoja organizacja może mieć wdrożonych kilka procesów sprzedaży. Na przykład generowanie i monitorowanie leadów, zamykanie transakcji i zarządzanie zamówieniami. Każdy z ...
    • Motywator dla Zoho CRM - Przegląd

      Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...
    • Wprowadzenie do Zoho CRM

      Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...