W ramach automatyzacji marketingu Zoho CRM zapewnia zarządzanie kampanią, marketing e-mailowy i formularze internetowe (do generowania potencjalnych klientów, kontaktów i spraw), które są przydatne do integracji działań sprzedażowych i marketingowych Twojej organizacji.
Dzięki funkcjom zarządzania kampaniami Zoho CRM możesz efektywnie planować wydatki marketingowe i poprawiać jakość procesu generowania leadów. Ponadto zarządzanie kampaniami zintegrowane z modułami potencjalnych klientów i możliwości pomaga Twojej organizacji w pomiarze wydajności i skuteczności kampanii.
Kampanie
Planuj, realizuj i monitoruj wydajność swoich działań marketingowych.
Formularze internetowe
Twórz formularze internetowe do przechwytywania potencjalnych klientów, kontaktów i spraw online.
Zoho CRM dla Google Ads
Zamknij pętlę między reklamami online a konwersjami offline.
Masowy e-mail
Wysyłaj masowe e-maile do swoich potencjalnych klientów, a kontakty korzystaj z autoresponderów, aby kontaktować się z klientami.
Marketing e-mailowy z kampaniami Zoho
Eksportuj potencjalnych klientów i kontakty z CRM do kampanii oraz łatwo planuj i przeprowadzaj kampanie e-mailowe.
Biblioteka dokumentów
Zarządzaj wszystkimi dokumentami biznesowymi w jednym miejscu w Zoho CRM, aby uzyskać łatwy dostęp i zaoszczędzić miejsce