Limity e-maili

Limity e-maili

W Zoho CRM możesz wysyłać masowe wiadomości e-mail lub pojedyncze wiadomości e-mail. Poniżej znajdują się limity wysyłania e-maili w zależności od wersji Twojego konta. Pamiętaj, że limity poczty e-mail zostaną ustawione na podstawie strefy czasowej organizacji.
Masowe e-maile i e-maile wysyłane z adresu e-mail organizacji (ustawionego w Zoho CRM) będą wysyłane z serwera Zoho.

Limity dla indywidualnych wiadomości e-mail

Limit poczty e-mail dla organizacji zostanie obliczony na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie.

  • W wersji bezpłatnej i próbnej – limit wiadomości e-mail zostanie obliczony na podstawie łącznej liczby potwierdzonych użytkowników x 50 (e-maili). W wersji bezpłatnej do konta organizacji można dodać tylko 3 potwierdzonych użytkowników, dlatego limit dla każdego użytkownika wyniesie 50 e-maili dziennie (od 12:00 do 23:59 w strefie czasowej Twojej organizacji uważa się za jeden dzień). Te 150 e-maili może być współużytkowanych przez trzech użytkowników lub jeden użytkownik może wysłać wszystkie 150 e-maili.
Całkowity limit poczty e-mail organizacji uwzględnia zarówno e-maile wysyłane jako „Do” i „DW”. Na przykład, jeśli 50 adresów e-mail zostanie wstawionych w polu „Do” i 100 adresów e-mail w polu „DW”, zostanie osiągnięty łączny dzienny limit adresów e-mail. Dotyczy to tylko wersji bezpłatnej i próbnej.
  • W wersjach płatnych – limit e-mail zostanie obliczony na podstawie łącznej liczby potwierdzonych użytkowników x 300 (e-maili). W wersji płatnej może być „n” potwierdzonych użytkowników, dlatego organizacja może wysłać do n x 300 e-maili dziennie (od 12:00 do 23:59 w strefie czasowej Twojej organizacji uważa się za jeden dzień). Te n x 300 e-maili może być współużytkowane przez użytkowników lub jeden użytkownik może wysłać wszystkie n x 300 e-maili.
    Załóżmy na przykład, że na koncie organizacji masz 5 aktywnych i potwierdzonych użytkowników. Ponieważ limit dla każdego użytkownika wynosi 300 e-maili dziennie, łączna liczba e-maili dziennie na organizację może wynosić do 1500 (300 x 5) e-maili.

Limity dla masowych wiadomości e-mail

  • Możesz wysyłać masowe wiadomości e-mail w oparciu o subskrybowaną wersję CRM.
    • Edycja standardowa – 250 dziennie.
    • Edycja profesjonalna – 500 dziennie.
    • Wersja Enterprise – 1000 dziennie.
    • Edycja Ultimate – 2000 dziennie.
  • Od 12:00 do 23:59 w strefie czasowej Twojej organizacji uważa się za jeden dzień, aby obliczyć liczbę wiadomości e-mail.
  • Masowe wiadomości e-mail na dzień na firmę obejmują Autorespondery, aktywne harmonogramy e-maili, makra i masowe wiadomości e-mail.
  • Możesz również zwiększyć limit masowej poczty e-mail do 2500 dziennie na organizację za dodatkową opłatą. Napisz do nas na adres sales@zohocorp.com, aby zwiększyć swój limit masowych wiadomości e-mail.

    • Related Articles

    • Zia dla e-maili

      Większość komunikacji biznesowej i transakcji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, czy to z klientami, potencjalnymi klientami, partnerami lub dostawcami. Oprócz tego, że są niezbędnym trybem komunikacji, e-maile są oficjalnym ...
    • E-maile w Zoho CRM — przegląd

      Podstawowym problemem związanym z niezależnym od siebie CRM i kanałem komunikacji jest brak kontekstu sprzedażowego. Oto trzy najważniejsze korzyści z aktywacji poczty e-mail w Zoho CRM. Widok kontekstowy rozmów e-mail z klientem:  Zapis interakcji ...
    • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail

      Jedną z najważniejszych czynności w biznesie jest komunikacja z klientami, a najlepszym sposobem na to jest e-mail. Zoho CRM daje możliwość wykorzystania masowej poczty e-mail w celu dotarcia do dużej liczby klientów. Możesz także tworzyć ...
    • Analizator e-maili

      Email Parser został zaprojektowany w celu zautomatyzowania procesu dodawania rekordów do Zoho CRM poprzez wyodrębnienie informacji z przychodzących wiadomości e-mail. Szczegóły potencjalnych klientów mogą zostać wyodrębnione przez parser e-maili i ...
    • Ile e-maili dziennie mogę wysłać z Zoho CRM?

      Limit poczty e-mail dla każdej organizacji jest obliczany na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie. W wersji bezpłatnej jest to 50 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych użytkowników (dziennie, na organizację) ...