Narzędzia do automatyzacji marketingu
Konfigurowanie formularzy internetowych
Tworzenie formularza internetowego obejmuje trzy kroki: Budowanie formularza — przeciągnij i upuść pola, aby zbudować formularz i łatwo go sformatować za pomocą edytora WYSIWYG. Określanie szczegółów formularza - Dodaj szczegóły, takie jak nazwa ...
Formularze internetowe — wprowadzenie
Formularze internetowe upraszczają proces przechwytywania informacji o odwiedzających lub użytkownikach z Twojej witryny internetowej w systemie CRM. Służą do automatyzacji importu danych ze stron internetowych do Zoho CRM. Użytkownicy nietechniczni ...
Konfigurowanie linku do anulowania subskrypcji
Pozwól klientom wypisać się z Twojej komunikacji e-mailowej, tworząc link rezygnacji z subskrypcji i osadzając go w wiadomościach e-mail lub hostingu na stronach internetowych. Możesz użyć domyślnego linku zdefiniowanego przez system lub utworzyć ...
Automatyzacja marketingu - przegląd
W ramach automatyzacji marketingu Zoho CRM zapewnia zarządzanie kampanią, marketing e-mailowy i formularze internetowe (do generowania potencjalnych klientów, kontaktów i spraw), które są przydatne do integracji działań sprzedażowych i marketingowych ...
Praca z kampaniami
Zarządzanie kampaniami umożliwia planowanie i śledzenie kampanii na koncie Zoho CRM. Obejmuje to planowanie kampanii, przygotowanie listy mailingowej itp. W Zoho CRM zarządzanie kampaniami pomaga planować, realizować i monitorować kampanie w ...