Formularze internetowe upraszczają proces przechwytywania informacji o odwiedzających lub użytkownikach z Twojej witryny internetowej w systemie CRM. Służą do automatyzacji importu danych ze stron internetowych do Zoho CRM. Użytkownicy nietechniczni mogą łatwo projektować i publikować własne formularze internetowe.
Formularze internetowe są obsługiwane dla potencjalnych klientów , kontaktów , spraw i wszelkich innych niestandardowych modułów, które masz na swoim koncie. Przed skonfigurowaniem formularza internetowego wypełnij poniższą listę kontrolną:
Utwórz domyślny szablon wiadomości e-mail, aby wysyłać automatyczne odpowiedzi odwiedzającym witrynę po przesłaniu ich informacji.
Utwórz regułę przypisania, jeśli chcesz przypisać przychodzące rekordy do określonych użytkowników lub przypisać je na podstawie metody okrężnej. Domyślnie wszystkie przychodzące rekordy są przypisane do administratora.
W razie potrzeby skonfiguruj dalej formularz internetowy, aby dopasować go do swoich wymagań.
Dostosuj pola do dodania w formularzu internetowym.
Przetestuj formularz internetowy przed opublikowaniem go w swojej witrynie.
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z uprawnieniami Web-to-[module] mogą uzyskać dostęp do tej funkcji.
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Kiedy masz setki i tysiące rekordów w swoim CRM, gdy Twoja firma się rozwija, sprawdzenie, czy nie ma duplikatów, staje się bardzo trudnym zadaniem. Zoho CRM pomaga zatrzymać duplikaty, zanim jeszcze zostaną utworzone, za pomocą tego, co nazywamy ...
Edycje Zoho CRM Zoho CRM to aplikacja oparta na chmurze, która oferuje pięć różnych edycji, z których każda zawiera różne funkcje skupiające się na konkretnych potrzebach biznesowych. Free Standard Professional Enterprise Ultimate Każda edycja ma ...
Zoho CRM Mobile Edition umożliwia dostęp i pracę z danymi Online Zoho CRM z dowolnego miejsca na iPhonie, iPadzie i telefonach z systemem Android. W innych urządzeniach z systemem operacyjnym dostęp do aplikacji internetowej można uzyskać za ...
Czas i wysiłek, jaki wkładasz w wybór i konfigurację systemu telefonicznego dla Twojej firmy, są zawsze tego warte. Celem jest umożliwienie Twoim klientom łatwego kontaktu z Tobą i zapewnienie najlepszych usług, aby odpowiedzieć na ich pytania i ...