Analityka i pulpity nawigacyjne
Raporty harmonogramów
Możesz automatycznie wysyłać raporty do współpracowników, kadry kierowniczej i użytkowników spoza Zoho CRM, planując żądane raporty codziennie, co tydzień, co miesiąc lub co rok. Po skonfigurowaniu Harmonogramu raportów określone raporty będą ...
Tworzenie raportów
Możesz tworzyć nowe raporty specyficzne dla modułu, łączące niektóre inne moduły wielofunkcyjne. Na przykład możesz utworzyć raport w module kont, łącząc inne moduły, takie jak Kontakty, Oferty, Oferty i inne. Rodzaje raportów Raport tabelaryczny: ...
Praca z raportami
Raporty Zoho CRM to szczegółowa i pouczająca lista rekordów. Każdy raport zapewnia dostęp do ważnych danych potrzebnych do różnych celów. W Zoho CRM standardowe raporty są dostarczane w różnych modułach, których można używać w obecnej postaci lub ...
Składniki analityczne — przegląd
Zoho CRM zapewnia różne rodzaje komponentów analitycznych dla pulpitów użytkowników. Lista komponentów, z których użytkownicy mogą wybierać, to: Wykresy — Wykres to graficzna reprezentacja danych użytkownika. Daje szybki wgląd w zapisy w celu łatwej ...
Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
Kluczowy wskaźnik wydajności (KPI) to standardowy pomiar, który pokazuje skuteczność zespołu sprzedaży w osiąganiu ważnych celów biznesowych, a także zapewnia przydatne analizy, które pomagają personelowi sprzedaży zwiększyć produktywność poprzez ...