Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
Kluczowy wskaźnik wydajności (KPI) to standardowy pomiar, który pokazuje skuteczność zespołu sprzedaży w osiąganiu ważnych celów biznesowych, a także zapewnia przydatne analizy, które pomagają personelowi sprzedaży zwiększyć produktywność poprzez regularne mierzenie ich wydajności. Na przykład kierownik sprzedaży chce monitorować 10 najlepszych przedstawicieli handlowych pod względem średniego rocznego przychodu, jaki osiągnął każdy z nich. Może to łatwo osiągnąć, tworząc wskaźnik KPI w stylu rankingu, definiując średni roczny przychód jako wskaźnik KPI.
W zależności od wymagań branżowych możesz wybierać spośród pięciu różnych typów stylów KPI:
- Standard
- Wskaźnik wzrostu
- Podstawowy
- Karta z punktami
- Rankingi — dane mogą być uszeregowane według dnia, tygodnia kalendarzowego, tygodnia obrotowego, miesiąca, kwartału obrotowego i roku.
Utwórz KPI
Aby utworzyć KPI
- Kliknij kartę Pulpity nawigacyjne.
- Na stronie Dashboard Bulider wybierz dashboard, do którego chcesz dodać KPI.
- Kliknij Dodaj komponent.
- Na stronie Dodaj składnik wybierz wskaźnik KPI.
- Na stronie Wybierz styl KPI wybierz styl KPI.
Na następnej stronie wykonaj następujące czynności:
- Wprowadź nazwę komponentu.
- Wybierz metrykę KPI i moduł pokrewny z listy rozwijanej.
- Kliknij Filtr kryteriów, poinformujesz o rekordach, które muszą zostać wykluczone.
- Wybierz czas trwania z listy rozwijanej.
Możesz wybrać czas trwania z tygodnia, roku, miesiąca, kwartału, ostatniej daty, niestandardowej daty, tygodnia fiskalnego, - We wskaźniku porównania wybierz z listy rozwijanej dane porównawcze i cel.
- Jeśli chcesz je pogrupować według określonej metody rankingu, wybierz odpowiednie opcje z listy rozwijanej Ranking.
Pamiętaj, że ta opcja jest dostępna tylko dla stylu KPI karty wyników i rankingów.
- Kliknij Zapisz.
- Kliknij Dodaj i zmień kolejność, aby dodać i zmienić kolejność KPI na pulpicie nawigacyjnym.
Notatka
- Możesz sklonować, edytować, usunąć, wydrukować, dodać do strony głównej, osadzić adres URL lub dodać wykres do ulubionych, klikając ikonę Więcej w komponencie.
- Możesz wybrać „Ten kwartał” jako czas trwania wskaźnika KPI.
Related Articles
Motywator dla Zoho CRM - Przegląd
Sprzedaż to dynamiczne środowisko, w którym panuje duża presja, w którym sprzedawcy są zawsze na nogach. Ciągła presja i nieprzewidywalny charakter pracy z klientami mogą łatwo spowodować wypalenie. Nawet najlepiej wyszkolony i wykwalifikowany ...
Rekrutacyjne KPI
Rekrutacyjny KPI to liczbowe spostrzeżenia służące do śledzenia sukcesu w zatrudnianiu i optymalizacji procesu zatrudniania kandydatów do organizacji. Zoho Recruit zgromadził na Twoim pulpicie cztery najlepsze wskaźniki rekrutacji, w tym sposób ich ...
Wprowadzenie do Zoho CRM
Co to jest CRM? Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) można zdefiniować na wiele sposobów w zależności od tego, co dana osoba zamierza osiągnąć. Dla niektórych jest to strategia identyfikacji, zrozumienia, zarządzania i zaspokajania potrzeb ...
Zrozum swoje konto CRM
Kluczowe terminologie CRM W każdym środowisku biznesowym istnieją terminy takie jak Namiary, Transakcje, Kampanie, Faktury itp. Poniżej znajduje się lista takich terminów i ich definicje używane w Zoho CRM. Więcej takich terminów można znaleźć w ...
Importowanie danych do Zoho CRM
Dane można gromadzić z różnych źródeł, takich jak zakup bazy danych rekordów, zbieranie danych z targów i kampanii itd. Importowanie rekordów z takich zewnętrznych źródeł do Zoho CRM jest jedną z najważniejszych czynności związanych z tworzeniem ...