Możesz automatycznie wysyłać raporty do współpracowników, kadry kierowniczej i użytkowników spoza Zoho CRM, planując żądane raporty codziennie, co tydzień, co miesiąc lub co rok. Po skonfigurowaniu Harmonogramu raportów określone raporty będą dostarczane do odbiorców jako załącznik do wiadomości e-mail (format XLS).
Zaplanowane raporty można wysyłać za pośrednictwem poczty e-mail, Cliq lub Cisco Webex.
E-mail: Możesz wybrać użytkowników z różnych ról, grup, terytoriów, podwładnych i nie tylko jako odbiorców.
Cliq: Użytkownicy i kanały mogą być wybierani jako odbiorcy. Zostaną jednak wyświetlone TYLKO te kanały, dla których użytkownik ma uprawnienia do dodawania uczestników.
Cisco Webex: Użytkownicy i kanały, dla których integracja jest włączona, można wybrać jako odbiorców. Zostaną jednak wyświetlone TYLKO te kanały, dla których użytkownik ma uprawnienia do dodawania uczestników.
Dostępność
Wymagane pozwolenie
Użytkownicy z uprawnieniami do tworzenia raportów w swoim profilu mogą uzyskać dostęp do tej funkcji.
Aby skonfigurować harmonogram raportów
Kliknij kartę Raporty.
Na stronie głównej raportów kliknij opcję Harmonogram raportów.
Na stronie Nowe zaplanowane raporty w obszarze Informacje podstawowe wykonaj następujące czynności:
Wybierz raport.
Wybierz metodę eksportu raportu.
Wprowadź datę i godzinę rozpoczęcia.
Wybierz typ powtarzania.
Wybierz czas zakończenia.
W informacjach o odbiorcy, w polu Wyślij raport przez wybierz z listy rozwijanej E-mail, Cliq lub Cisco Webex.
Pod adresatami wykonaj następujące czynności:
E-mail: wybierz listę odbiorców spośród użytkowników, ról, grup, terytoriów i nie tylko.
Cliq: Wybierz użytkowników lub kanały.
Cisco Webex: Wybierz użytkowników lub kanały
Kliknij Harmonogram.
Notatka
Maksymalna liczba rekordów dla zaplanowanego raportu to 2000.
Lista standardowych pól
Pola
Opis
Uwagi
Nazwa harmonogramu
Podaj nazwę harmonogramu
Pole obowiązkowe
Wybierz raport
Wybierz raport z listy rozwijanej
Pole obowiązkowe
Aktywny
Określ status harmonogramu
Pole wyboru
Data rozpoczęcia
Określ datę rozpoczęcia planowania raportu
Pole obowiązkowe. Standardowy format daty to mm/dd/rr
Czas rozpoczęcia
Określ czas, w którym raport ma zostać wygenerowany i wysłany do odbiorców
Pole obowiązkowe. Standardowy format czasu to gg:mm
Powtarzać
Określ częstotliwość harmonogramu raportów z listy rozwijanej. Możesz wybrać jedną z opcji: codziennie, co tydzień, co miesiąc lub co rok.
Dane raportu można wyeksportować do formatów XLS, CSV, PDF i HTML, które można wykorzystać do dalszej analizy danych.
Aby wyeksportować raporty
Kliknij kartę Raporty.
Na stronie głównej raportów wybierz raport z wymaganego modułu. Na przykład Lead by Source z modułu Leads.
Na stronie raportu kliknij Eksportuj i wybierz jedną z następujących opcji:
Eksport do Excela: Aby zapisać raport w formacie .XLS
Eksportuj do CSV: Aby zapisać raport w formacie CSV
Eksportuj do PDF: Aby wyeksportować raport w formacie PDF
Notatka
Na stronie zostanie wyświetlonych maksymalnie 2000 rekordów. Możesz użyć opcji nawigacji, aby wyświetlić inne strony.
Będziesz mógł wyeksportować do 20000 rekordów na stronę (tylko w formacie CSV), w każdym eksporcie. Ta funkcja podlega następującym warunkom.
Będziesz mógł wyeksportować maksymalnie 5 raportów po 20000 rekordów każdego dnia.
Nie można wyeksportować tego samego raportu (z 20000 rekordów) dwa razy dziennie. Jeśli spróbujesz wyeksportować ten sam raport po raz drugi, będziesz mógł wyeksportować go tylko jako 2000 rekordów/stronę, a nie 20000 jako pojedynczą grupę.
Aby otrzymać pełną kopię zapasową, możesz poprosić o kopię zapasową danych w cenie 10,00 USD za żądanie
Harmonogramy to zautomatyzowane działania zdefiniowane przez użytkownika, które można wykonywać za pomocą funkcji w określonym czasie lub cyklicznie. Akcje zdefiniowane przez użytkownika umożliwiają tworzenie unikalnych sytuacji harmonogramowania, ...
Raporty Zoho CRM to szczegółowa i pouczająca lista rekordów. Każdy raport zapewnia dostęp do ważnych danych potrzebnych do różnych celów. W Zoho CRM standardowe raporty są dostarczane w różnych modułach, których można używać w obecnej postaci lub ...
Możesz tworzyć nowe raporty specyficzne dla modułu, łączące niektóre inne moduły wielofunkcyjne. Na przykład możesz utworzyć raport w module kont, łącząc inne moduły, takie jak Kontakty, Oferty, Oferty i inne. Rodzaje raportów Raport tabelaryczny: ...
Zoho CRM udostępnia dwie opcje eksportu danych CRM: Eksportuj dane (moduły i raporty) Poproś o kopię zapasową danych CRM Eksportuj dane modułu Funkcja Eksportuj dane pozwala na eksport danych (w formacie CSV) z poszczególnych modułów CRM. Po ...
Limit poczty e-mail dla każdej organizacji jest obliczany na podstawie łącznej liczby potwierdzonych i aktywnych użytkowników na koncie. W wersji bezpłatnej jest to 50 x łączna liczba potwierdzonych i aktywnych użytkowników (dziennie, na organizację) ...